مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: افتخار پرستاران زینبی بودن آن هاست و آن ها باید حضرت زینب (س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

پرستاران حضرت زینب (س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: افتخار پرستاران زینبی بودن آن هاست، حضرت زینب (س) یک شخصیت فوق العاده در بُعد تصمیم گیری، اقتصادی، عالمه، سیاستمدار و در عین حال مبارز بودند.

وی تصریح کرد: نقش ایشان در خانه پدر به عنوان دختر به گونه ای بود که برای خانواده سربلندی به همراه داشت و زینت پدر بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فرزندان می توانند خانواده خود را سربلند کنند، گفت: اگر فرزندان عفیف، پاکدامن، اهل عبادت و دعا و خانواده دوست باشند و در پیچ و خم های زندگی راه انحراف را بشناسند باعث سربلندی خانواده می شوند.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: حضرت زینب (س) زینت پدر بود چون در دامان مادری مانند حضرت فاطمه (س) و پدری چون حضرت علی (ع) و در کنار برادرانی چون امام حسن (ع) و امام حسین (ع) پرورش یافت.

وی اظهار کرد: زمانی که حضرت زینب (س) وارد خانه همسر شد همه ویژگی های یک همسر نمونه ازجمله صادق و امین بودن، محور الفت و محبت بودن را داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه حضرت زینب (س) در دوران اسارت هم خوش درخشید، اظهار کرد: آن حضرت در دوران مبارزه کمک حال خوبی برای برادر بود و حق نهضت را ادا کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی گلستان افزود: پس از این پایدارى شگرف در راه حق و عدالت، استبداد حاکم او را تبعید کرد. اما نام وی و راه وی همواره الهام بخش خداجویان و خادمان دین مبین و شریف اسلام است.

وی تصریح کرد: اگر به پرستارها می گوییم به حضرت زینب (س) اقتدا کنند دلیلش این است که آن حضرت هم پرستار بود، هم آگاه بود و با محبت کارش را به درستی انجام می داد و باید به اقتدا کردن به چنین بانویی افتخار کرد./مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار