یک اتفاق جالب مجازی+گفت‌وگوی تلگرامی با همسر شهید احمد حاتمی

«فرشته روح افزا» همسر دانشمند شهید «احمد حاتمی» بتازگی دل‌نوشته‌، خاطرات جالب و تصاویری از زوایای مختلف زندگی همسر خود را منتشر می‌کند.

اینجا یک «زن» عاشقانه «تو» را یاد می‌کند+تصاویر

 به گزارش گلستان24، یک نفر اینجا هرشب بعد از رسیدگی به کارهای معمول خانه و بچه‌ها سراغ گوشی تلفن‌همراهش می‌رود تا پیامی به احمد بفرستد، هرچند تاکنون احمد پاسخ‌ هیچ‌ یک از پیام‌هایش را نداده اما مطمئن است از حالش خبر دارد.

فرشته روح افزا همسر دانشمند شهید احمد حاتمی بتازگی دل‌نوشته‌ها، خاطرات و تصاویری از زوایای مختلف همسر شهید خود را منتشر می‌کند که در ادامه بخشی از آخرین لحظه خداحافظی وی با همسرش را می‌خوانید:

«آخرین لحظه که داشت می‌رفت گفتم: حس خود را بگو؛ گفت: دلهره؛ با تعجب گفتم: دلهره؟ برای چی؟ گفت: می‌ترسم نرسم! با تعجب گفتم: پیاده هم بری می‌رسی، این بار چیزی نگفت، سرش را انداخت پایین‌؛ انگار نمی‌خواست حرف بزنه...

فقط لحظه آخر که از ماشین پیاده شد... گفت حادثه اتفاق می‌افته... گفتم حادثه چی؟ گفت مثل اون سال که سعودی‌ها زدند حاجی‌ها را کشتند. گفتم: نه امسال این حرف‌ها نیست! این مال اون سال‌ها بود که برائت از مشرکین بود... حالا... به من من افتادم... حالا می‌خوای نرو... اقلاً تنها نرو... یه نگاهی به زمین کرد و گفت: نه، بعد گفت خداحافظ».

 
 

در ادامه تصاویر به همراه متن‌هایی که تاکنون از سوی فرشته روح افزا به یاد همسر شهیدش منتشر شده است را از نظر می‌گذرانید:

 

این تصویر بلندترین خاطره از احمد حاتمی ست

آخرین روزهای زندگی شهید احمد حاتمی

سفر به کربلا پیاده روی اربعین؛ سه سال پیش

 

*آخرین پیام‌های «فرشته روح‌افزا» و همسرش

فرشته روح‌افزا در گفت‌وگو با خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، در توضیح انتشار دل‌نوشته‌، خاطرات جالب و تصاویری از زوایای مختلف زندگی همسر خود می‌گوید: «نمی‌داند همسرش مطالبی که به یادش منتشر می‌کند را می‌خواند یا نه اما مطمئن است که از حالشان باخبر است».

«سلام، قبول باشه، خوش به حالت، چقدر حسرت می‌خورم، شدیداً احتیاج به خدا دارم دعا کن ما را»؛ از آخرین پیام‌های وی به همسرش در این سفر بی‌بازگشت بوده است.

 

به گزارش فارس، دکتر «فرشته روح‌افزا» استاد دانشگاه از دانشگاه منچستر انگلستان، دارای دکترای الکترونیک و پژوهشگر و محقق فرهیخته و معاون فرهنگی اجتماعی شورای فرهنگی – اجتماعی زنان است.

دانشمند شهید «احمد حاتمی» فوق‌دکترای پژوهشگاه فضایی ایران است که در حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مسجد الحرام جان خود را از دست داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار