گلستان24 گزارش می دهد؛

بیوگرافی و سوابق اجرایی آقای عیسی امامی نماینده حوزه انتخابی گرگان و آق قلا بدین شرح است

بیوگرافی و سوابق اجرایی آقای عیسی امامی نماینده حوزه انتخابی گرگان و آق قلا

به گزارش گلستان24، بیوگرافی و سوابق اجرایی آقای عیسی امامی نماینده حوزه انتخابی گرگان و آق قلا بدین شرح است:

عیسی امامی

مشخصات کاندیدا :

  • نام و نام خانوادگی کاندیدا : حاج عیسی امامی

    استان حوزه انتخابی: گلستان

    شهر حوزه انتخابی : گرگان و آق قلا

     

سوابق تحصیلی :
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس

    نام رشته تحصیلی : حقوق بین الملل

     

خلاصه زندگی نامه، سوابق اجرایی، اهداف و برنامه ها :
  • خلاصه زندگینامه :

    تقدیم به آنان که  به دنبال اوج هستند و تفکر پشت سر گذاشتن کوه مشکلات را درذهن خویش می پرورانند.

    حاج عیسی امامی در اول بهمن سال 1342 هجری شمسی در خانواده ای مذهبی و کشاورز دیده به جهان گشود و با خاطرات فراوان به همراه اعضای خانواده در یکی از محله های قدیمی شهر گرگان قلعه کهنه (گرگانجدید) همچنان ساکن می باشد.

    در سال 57 به اتفاق دوستان هم مدرسه ای با اعتراض و تعطیلی مدرسه راهنمائی مولوی به صف مبارزان انقلابی پیوست و همراه مردم انقلابی به مبارزاتش علیه رژیم شاه تا پیروزی نهائی در 22 بهمن ماه 1357 ادامه داد.

    ایشان به اتفاق شماری از جوانان بویژه شهیدان بزرگوار ، یحیایی و چلچله ای در مقطع دبیرستان نسبت به تشکیل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان گرگان اقدام و در روزهای سخت دهه 60 در فضای غبارآلود،با اطاعت و تبعیت از امام (ره) در صف مبارزه با منافقین و معاندین قرار گرفت و از افراد تاثیرگذار نیز بود.

    همزمان باتشکیل بسیج درسال1358 ،ایشان نیز فعالیت بسیجی خویش راآغازنمودند که مسئولیت پایگاه شهیدبهشتی مسجدقائم(عج)،ادامه فعالیت ایشان دراین زمینه بود.سال1361 دست در دست بسیجیان محله خویش بویژه شهید بزرگوار "مجیدرسولی پور" وارد عرصه جهاد دفاعی شد و قطره ای از دریادلان عملیات رمضان گشت.ایشان پس از اخذ مدرک دیپلم در سال 62-61 به منظور خدمت به میهن و پاسداری از شرف و دین مجددا از سال 1363 رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدند و  ضمن انجام خدمت وظیفه ، با عناوین مختلف مثل عضو اطلاعات عملیات لشکر ویژه 25 کربلا و مربی غواصی درعملیاتهای مختلف شرکت نمودند و به خون تپیدن سربازان اسلام را با عمق وجود درک کردند و تا پایان جنگ(سه ماه پس ازقطعنامه)در مناطق عملیاتی حضور داشتند.پس ازپایان جنگ تحمیلی با روحیه سرشار از عشق و ایثار، با استخدام در بانک ملت ، آماده خدمت به مردم در زمینه ای دیگرگشتند و ازآنجا که براین عقیده بودند که با سطح علمی بالاتر، می توان قدم هایی بهتر برای مردمی برداشت که هنوز محرومیت به بار آمده از جنگ تحمیلی از خانه هایشان برچیده نشده ، وارد عرصه جهاد علمی شد و با تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی و تلاش بی وقفه جزء دانشجویان موفق و ممتاز بسیجی کشور شناخته شده و موردتشویق فر ماندهی  کل سپاه پاسداران و سازمان بسیج کشور قرار گرفتند. در همین مدت ایشان دست در دست شماری از دانشجویان ، بسیج دانشجویی را تشکیل دادند تا این که درسال 1373 فارغ التحصیل شدند.

    اماانگیزه ی وافر علم آموزی که در وجود ایشان موج می زد ، سبب پذیرفته شدن در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دررشته حقوق بین الملل گشت که  دراین مقطع نیز باتلاش و پشتکار فراوان درسال 1377 فارغ التحصیل شدند.

    وسپس باتوجه به سوابق گذشته ،فعالیت های اداری خویش را در بانک ملت با سمت کارشناس حقوقی و نماینده قضایی آغاز نمودند و به سبب تلاش و شایستگی با عناوین رئیس اداره اعتبارات ، رئیس کارگزینی و معاون اداری ومالی خدمت به مردم را ادامه دادند تا اینکه آن همه  تجربه ی علمی و عملی در زمینه ی امور بانکی ، برای ایشان طلایه دار عنوان "مدیریت بانک ملت استان گلستان" گشت تا استان از آموخته های ایشان بهره مند گردد و در این مرحله ایشان وارد عرصه جهاد اقتصادی شدند .ضمن اینکه "مشاور معاون اجرایی بانک ملت کشور"هم اکنون عنوان دیگری بر افتخارات شغلی ایشان است.

     

  • سوابق اجرایی :

    رای قاطع مردم درسال 1381 درانتخابات دوره دوم شورای اسلامی شهر گرگان مدال افتخار خدمت به مردم،از سوی مردم بود که برگردن حاج عیسی درخشید،و چهار سال باعنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان،این خدمت را ادامه داد وطرحها و برنامه های مختلفی را با همکاری دیگر اعضای محترم شورا و همکاران ساعی و تلاشگر شهرداری به اجرا رساند.

 

منبع: کانال تلگرامی انتخابات استان گلستان

ارسال نظر

  • ممدی
    0

    سلام
    درکل ادم بدی نیست ، اما کاری انجام نداد برای مردم ،ما انتظار بیشتری داشتیم برای همین دوره دوم رای نیاورد، احترام به مردم و انسانهای ضعیف و دستگیری باید تو وجود شخص باشه نه تظاهر . از اقوام نزدیکشم ، ما که میشناسیمش و انتظاری هم ازش نداشتیم و نداریم، بیشتر ادم سیاسیه و بفکر قدرت خویش، به قول یارو سیاست طویله غرامصاقهاست ،،، وسلام

  • علی
    0

    سلام در دوره نمایندگیشون کاری برای استان نکردند

  • زلزال
    0

    هیچی نگم بهتره

آخرین اخبار