رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه کوری ندارد تا دشمنان نتواند به سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران راه یابند و این مجال به آنها داده نخواهد شد تا امنیت و آرامش این مردم را مخدوش و سلب کنند.

مواد منفجره و محموله کشف شده از تروریست های شرق کشور + تصاویر

 به گزارش گلستان24، وزیر اطلاعات روز یکشنبه در نشست خبری گفت: یکی از عناصر تکفیری در مرزهای جنوب شرق کشور در۱۹ بهمن ماه شناسایی شد که دو عدد بمب دست ساز با قابلیت کنترل از راه دور را به همراه داشت. 


حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود: علاوه بر آن مقداری مواد منفجره به همراه فیتیله، ریموت و بمب آهن ربایی برای ترور از این فرد به دست آمد.

وزیر اطلاعات دومین شناسایی و کشف اقدام تروریستی را مربوط به مرزهای غربی کشور عنوان کرد و اظهارداشت: دشمنان همواره درصدد توطئه‌آفرینی در کشورهستند و ما اطلاعاتی کسب کرده بودیم که جریان تروریستی خارج از کشور از مرزهای غربی قصد ورود به ایران و انجام عملیات تروریستی دارند که همراه با سایر دستگاه های امنیتی، مرزها و مناطق مرزی را تحت کنترل قرار دادیم.

دکترعلوی بیان داشت: در پنجم اسفندماه سال جاری یک تیم چهار نفره شناسایی شد که اقلام بسیاری مربوط به عملیات انتحاری و انفجاری به همراه داشتند.

وی ادامه داد: از این افراد ۶ جلیقه انتحاری، ۹ چاشنی الکترونیکی، مقداری پودر انفجاری و اقلام دیگری برای اقدامات تروریستی به دست آمد و به آنها اجازه داده نشد تا در ایام انتخابات امنیت مردم را سلب کنند.

وی با بیان این که به مردم شریف ایران اطمینان می دهیم که وزارت اطلاعات با همکاری سایر دستگاه های امنیتی از هیچ کوششی برای تامین امنیت پایدار دریغ نمی کند، اظهارداشت: در حالی که بسیاری از کشورهای پیرامونی ایران با کاهش سطح امنیتی مواجه بودند و اقدامات تروریستی فراوانی در کشور آنها انجام می شود، امنیت درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.

وزیراطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات همگام با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضایی و دستگاه سیاسی در این ایام اشراف اطلاعاتی خود را مضاعف کردند و تمام صحنه‌ها را زیر نظر گرفته و اشراف اطلاعاتی خود را بالا بردند.

وی تاکید کرد: رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه کوری ندارد تا دشمنان نتواند به سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران راه یابند و این مجال به آنها داده نخواهد شد تا امنیت و آرامش این مردم را مخدوش و سلب کنند.

تصاویر زیر برخی از مواد و لوازم این تروریست های تکفیری می باشد که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شده است.

....................

منبع: ابنا

ارسال نظر

آخرین اخبار