فرمانده انتظامی آزادشهر از انفجار یک دستگاه کپسول گاز و یک مغازه تصدیق گاز ال پی جی در این شهرستان خبر داد.

انفجار گاز LPG در آزادشهر ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش گلستان24، سرهنگ محمدرضا اصلانیگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک کپسول گاز در مغازه ای در اتوبان آزادشهر به گنبدکاووس، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۲ نگین شهر جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی همزمان با عوامل اورژانش و آتش نشانی با حضور در صحنه انفجار با پیکر سه نفر که به شدت دچار سوختگی شده بودند، مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

او خاطرنشان کرد: با انفجار کپسول گاز، مغاره دچار انفجار مهیب و حریق شده بود که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی، آتش مهار شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص علت وقوع این حادثه بیان کرد: طی بررسی های به عمل آمده متصدص واحد صنفی به صورت غیرمجاز اقدام به تجهیز گاز ال پی جی برای خودرو ها می کرد که در زمان وقوع حادثه دو نفر از مشتریان برای پرکردن پیک نیک به محل مراجعه کرده بودند.

اصلانی ادامه داد: گاز ال پی جی از نوع مایع بوده و در برخی از خودرو ها به صورت کپسول های غیرمجاز نصب شده است. لذا رانندگان خودروها بدون توجه به خطرات احتمالی برای سوختگیری  به صورت دستی از کپسول های خانگی استفاده می کردند که متاسفانه به کررات منجر به اتفاقات ناخوشایند می شود.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان به تمامی رانندگان توصیه کرد کپسول های غیرمجاز و گاز مایع برای وسایل نقلیه خودرو بسیار خطرآفرین است. بنابراین به هیچ وجه این گونه سوختگیری به رانندگان توصیه نمی شود.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار