ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی کارگدان فیلم من سالوادور نیستم منوچهر هادی با یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی فیلم من سالوادور نیستم ازدواج کرد و عکس های مراسم عروسی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی منتشر کرد

 یکتا ناصر با منوچهر هادی ازدواج کرد + تصاویر

به گزارش گلستان24، یکتا ناصر بازیگر فیلم من سالوادور نیستم با بازی خوب رضا عطاران که این روزها در سینما های ایران روی پرده می باشد که با استقبال خوبی نیز رو به رو شده است با منوچهر هادی ازدواج کرد .

منوچهر هادی کارگردان فیلم من سالوادور نیستم خبر ازدواج خود را با یکتا ناصر بازیگر این فیلم با انتشار چند عکس اعلام کرد .

منوچهر هادی Manoochehr Hadi در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.وی درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش راازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی که در فیلم های فراوانی بازی کرده است و از بازیگران معروف و کم حاشیه ایران است امروز با منوچهر هادی کارگردان فیلم من سالوادور نیستم که با بازی خوب خود یکتا ناصر و رضا عطاران از طرفداران زیادی برخوردار شده است پای سفره عقد نشست .

یکتا ناصر Yekta Naser (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده‌است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»

امروز منوچهر هادی همسر یکتا ناصر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار چند عکس از مراسم عقد یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی از ازدواج کارگردان و بازیگر زن فیلم من سالوادور نیستم داد .

در زیر عکس های مراسم عقد یکتا ناصر و منوچهر هادی را مشاهده میفرمایید .

مراسم عروسی یکتا ناصر و منوچهر هادی

مراسم عروسی یکتا ناصر و منوچهر هادی

مراسم عروسی یکتا ناصر و منوچهر هادی

مراسم عروسی یکتا ناصر و منوچهر هادی

مراسم عقد یکتا ناصر و منوچهر هادی

مراسم عقد یکتا ناصر و منوچهر هادی

منبع: اولی ها

ارسال نظر

آخرین اخبار