نرم‌افزارهای ویژه مسافرت و گردشگری به شما کمک می‌کند تا با جاذبه‌های گردشگری ایران آشنا شده و نظر خود را در مورد مکان‌های دیدنی که به آنها سفر کرده‌اید با دیگران به اشتراک گذاشته و از نظرات دیگر آگاه شوید. همچنین از وضعیت ترافیک راه‌ها و آب‌و هوا در هر شرایطی آگاه شوید.

دانلود نرم افزارهای راهنمای مسافران نوروزی

به گزارش گلستان24، این نرم‌ افزارهای مفید و کاربردی می‌ توانند برای یک سفر خاطره انگیز و بی دغدغه در ایام نوروز به یاری شما بیایند. 

 

همگردی (کشف جاذبه‌های کمتر دیده شده ایران)

بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغتمان درگیر هستیم و نمی‌دانیم که چگونه می شود آن را به خوبی برنامه ریزی کرد. شاید مهمترین دلیل این مطلب نداشتن دانش کافی در مورد کارهایی است که می توانیم انجام دهیم و گزینه هایی است که در همین نزدیکی در دسترس ما هستند.

این مشکل در مسافرت به یک شهر یا کشور دیگر نیز به شکل برجسته تری نمایان می شود. یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی جذاب را برای ما فراهم آورد همیشه از معضلات اصلی همه ما بوده است و مهم‌تر از آن این است که ما به سبب نداشتن اطلاعات کافی قادر نبودیم تا گزینه ای متناسب با سلیقه خود را به سرعت بیابیم.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


همگردی برای اولین بار این امکان را برای مردم ایران فراهم آورده است تا بتوانند در هر نقطه ای از این کشور زیبا و چهارفصل قرار دارند نزدیکترین جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف خود را بیابند و گزینه های مناسب را برای حضور در رویدادهای جذاب، خرید، صرف غذا، اقامت و ورزش انتخاب کنند.

ویژگی اصلی همگردی این است که اطلاعات موجود در آن توسط کاربران سایت از اقصی نقاط ایران تهیه شده است و کاربران این امکان را دارند تا تجربیات خود را در قالب های اطلاعاتی مختلف همچون ثبت جغرافیایی و اضافه کردن عکس، اطلاعات تماس، نظر و مواردی مشابه با دیگر مخاطبان تقسیم کنند. بدون شک مشارکت بیشتر کاربران در تکمیل محتوای موجود در همگردی، راهنمای جذابی برای کشف بهترین های ایران خواهد بود و انتخاب بهتری را پیش روی سایرین قرار می‌دهد.

نرم‌افزار فوق را از لینک‌ زیر دانلود کنید.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود



 

 ایران گردی و مناطق دیدنی ایران 

ایران گردی نرم‌افزاری کاربردی است که گردشگران تمام شهرها را به خوبی راهنمایی می کند. در معرفی این نرم‌افزار اینگونه آمده است: به کجا میخواهید سفر کنید؟
این برنامه به شما در انتخاب محل سفرتان کمک خواهد کرد.
این برنامه یک برنامه بسیار کامل و جامع با توضیح بیش از پانصد جاذبه دیدنی ثبت شده از نقاط کشور است.
جاذبه های دیدنی تمامی استانها در این برنامه آمده است.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.
 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود

 

ایران ایزی تراول 

ایران تراول اپلیکیشنی برای اطلاعات گردشگری مناطق مختلف کشور است. بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن علاوه بر وجود اطلاعاتی از فرهنگ و آداب و رسوم مناطق کشور ، امکانی برای خاطره نویس و تجربه نگاری کاربران فراهم آورده است. در معرفی این نرم‌افزار این‌گونه آمده است. شما قبل از رفتن به سفر چیکار می کنید؟ خب معلومه ! برای اینکه بتونید تجربه سفری آسون و لذت بخش رو تجربه کنید سعی میکنید یه سری اطلاعات راجع به شهر مقصد، مکانهای تفریحی، جاهای مهم و رستورانهای خوبش و خیلی چیزای دیگه رو از اینترنت، مجله و… پیدا کنید. باید کلی وقت صرف کنیم تا اطلاعاتی رو که بدست آوردیم دسته بندی کنیم و روی کاغذ بنویسیم تا گیج نشیم؛ واقعا سخته. اگر شما هم میخواین راه حل بهتر و آسون تری داشته باشید، اپلیکیشن ایران ایزی تراول ساخته شده برای رفع نیازهای شما در زمینه ایرانگردی. حالا میخواید برای آشنایانتون سوغاتی بخرید ؟ یا شایدم اسم و آدرس چند تا رستوران خوب رو میخواید؟ راستی امشب تو کدوم هتل میمونید؟! شما میتونید جواب این سوالا و خیلی سوالای دیگه رو به راحتی از اپلیکیشن ایران ایزی تراول بدست بیارید. در پایین چند تا از کلیدی ترین ویژگی های اپلیکیشن ایران ایزی تراول رو براتون لیست کردیم ؛ این ویژگی ها برنامه ما رو به انتخاب اول گردشگران و توریست ها تبدیل کرده و گوی سبقت رو از تمامی برنامه های مشابه ربوده.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


کامل ترین نقشه گردشگری ایران
تفکیک اطلاعات سفر به صورت موضوعی و شهر به شهر
لیست جاذبه های گردشگری سراسر کشور
لیست مراکز تفریحی و خرید سوغاتی سراسر کشور
لیست مراکز اقامتی و شکم گردی کشور
لیست کل مساجد کشور
امکان جستجوی نزدیک ترین نقاط به شما
و امکانات فراوان دیگه، که با نصب برنامه میتونین ازشون استفاده کنید.
فراموش نکنید که هر روز مکان های جدیدی به بانک اطلاعاتی ما اضافه میشه.

 نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود
 

نقشه گردشگری ایران 
 
"گردشگری" اپلیکیشنی مفید شامل اطلاعات کامل و کاربردی برای ایرانگردی و جهانگردی از جمله اطلاعات اماکن گردشگری ، جاذبه ها و نقاط دیدنی شهرها و غذا های محلی نقاط مختلف است. گردشگری اینگونه معرفی شده است: 
توسط این برنامه شما می توانید حدود ده هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی ایران را در صد دسته بندی مختلف جستجو کرده و نزدیکترین شهر یا روستا به آنها را روی نقشه مشاهده نمایید، همچنین با حرکت روی نقشه نیز می توانید با انتخاب هر شهر یا روستا جاذبه های گردشگری مربوط به آنها را مشاهده کنید. این نقشه به صورت آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد، در ضمن نوع نقشه به صورت عکس بوده و انواع ناهمواریها با رنگهای مختلف نمایش داده شده است، لذا اطلاعات روی نقشه نیز می تواند در زمینه گردشگری بسیار مفید باشد.

بانک اطلاعات این نرم افزار شامل نامهای قدیم و جدید کلیه شهرها و روستاهای موجود روی نقشه و صورتهای مختلف نگارش آنها می باشد، اطلاعات مربوط به بخش، شهرستان و استان هر شهر و روستا نیز بر اساس آخرین تقسیم بندی های صورت گرفته می باشد، هر نوع تغییر در این زمینه نیز در نسخه های بعدی این نرم افزار اعمال خواهد شد.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


تمامی نظرات و پیشنهادات ارائه شده مانند قدیمی بودن نقشه، ذکر آدرس دقیق جاذبه ها و دیگر موارد در حال بررسی هستند و سعی خواهد شد در نسخ بعدی این نرم افرار این موارد نیز لحاظ گردند.
 
نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود 

نرم‌افزار سازمان هواشناسی 
 
می خواهید بدانید که وضیعیت هوا در مسیر و مقصد سفرتان چگونه است؟ راه حل ساده این موضوع استفاده از اپلیکیشن سازمان هواشناسی کشور است. این نرم افزار قابلیت نمایش هوای فعلی و پیش بینی کلیه ایستگاههای هواشناسی ایران. 

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


پیش بینی وضعیت هوا و بیشینه و کمینه دما تا 3 روز آینده. نمایش مقادیر رطوبت هوا، فشار، دمای احساسی، سرعت و جهت باد. قابلیت جستجو شهر مورد نظر خود و اضافه کردن به لیست مورد علاقه خود. نمایش هشدارهای صادره از مرکز پیش بینی. قابلیت تنظیمات واحدهای فیزیکی مورد نظر جهت نمایش را دارد. 
 
نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


نرم‌افزار اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها (همراه141) 
 
از اپلیکیشن اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها ، می توانید برای اطلاع‌ از آخرین وضعیت راه‌های کشور استفاده کنید. 

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود


از قابلیت های این نرم افزار می توان به نمایش دوربین‌های نظارتی بر روی نقشه، نمایش نقشه گرافیکی ترافیک راه‌ها ،‌ نمایش مسیر برای یک مبدا و مقصد تعریف شده به همراه تصاویر دوربین های آن مسیر، آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار مرکز مدیریت راه‌ها شاره کرد.

نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

 

نرم‌افزارهایی ویژه مسافرت نوروزی +دانلود

منبع: عمارنامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار