رئیس ستاد راهیان نور گلستان مطرح کرد

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان از حضور طلاب خارجی جامعة‎المصطفی این استان در سفر معنوی راهیان نور خبر داد.

حضور طلاب خارجی جامعة‎المصطفی گلستان در راهیان نور

به گزارش گلستان24، حسین کریمی‎اول امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: زائران کربلای ایران پس از ورود به مناطق عملیاتی از منطقه فتح‎المبین و زیارتگاه‎ها بازدید کردند و حضور در شلمچه، طلائیه، دهلاویه و اروندکنار از جمله برنامه‎های زائران راهیان نور تا امروز بوده است.

حضور طلاب خارجی

وی تصریح کرد: وقتی وارد این فضا و محیط می‎شویم رنگ و بوی شهادت از طریق ارواح طیبه شهدا به مشام دل‎ها و جان‎ها می‎رسد که این مانوس شدن منشأ تحول در افراد می‎شود.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با اشاره به حضور طلاب خارجی جامعة‎المصطفی این استان در منطقه عملیاتی شلمچه گفت: دلدادگی زائران به شهدا واقعا وصف‎ناپذیر است.

کریمی‎اول بر لزوم تداوم مسیر اندیشه شهدا، پایداری و استقامت تاکید کرد و بیان داشت: باید میراث‎دار خوبی برای خون شهدا باشیم مسیر روشنی که شهدا برای ملت ترسیم کردند باید تداوم داشته باشد و این اندیشه به نسل‎های بعدی منتقل شود.

تداوم راه شهدا کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می‎دهد

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ره‌آ‌ورد سرزمین نور گفت: یکی از برنامه‎هایی که امروز در منطقه عملیاتی جنوب برگزار شد برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور بود که از خانواده شهید زکزاکی و خانواده شهید رکن‎آبادی تجلیل به عمل آمد.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه تداوم راه شهدا کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می‎دهد، افزود: اگر می‎خواهیم در بخش‎های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم باید معنویت را در جامعه تقویت و در مسیر شهدا و ارزش‎های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

کریمی‎اول با تاکید بر اینکه راهیان نور باعث تقویت هویت دینی زائران می‎شود، گفت: این حرکت موفق فرهنگی باید به نسل‎های جوان جامعه انتقال داده شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار