دود سفید از اردوگاه اصلاح طلبان گرگان بلند شد:

پس از کش و قوس های فراوان و اظهار نظرهای ضد و نقیض پیرامون ائتلاف یا عدم ائتلاف کاندیداهای اصلاح طلب در گرگان برای شرکت منسجم در مرحله دوم انتخابات بالاخره امروز دود سفید از این اردوگاه بیرون آمد

ائتلاف در ساعات پایانی سال ۹۴ / لیست امید امیدوار به فتح دو کرسی گرگان

پس از کش و قوس های فراوان و اظهار نظرهای ضد و نقیض پیرامون ائتلاف یا عدم ائتلاف کاندیداهای اصلاح طلب در گرگان برای شرکت منسجم در مرحله دوم انتخابات بالاخره امروز دود سفید از این اردوگاه بیرون آمد.

 به گزارش گلستان24،طی جلسه ای که با حضور اعضای شورای اصلاح طلبان گلستان در هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان تشکیل شد، شورای اصلاح طلبان گرگان بطور رسمی ائتلاف لیست امید در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در مرحله دوم انتخابات را اعلام کردند.

اصلاح طلبان گرگان

بر پایه این گزارش دکتر نورمحمد تربتی نژاد و مهندس نبی هزارجریبی نامزدهای لیست امید در مرحله دوم خواهند بود.

گفتنی است مهندس عبدالغفار رادمهر که در مرحله اول مورد حمایت لیست امید قرار گرفته بود در دقایق ابتدایی اعلام رسمی ائتلاف از این لیست حمایت قاطع کرد و در همین حال موج پیامهای تبریک در شبکه های موبایلی این حوزه انتخابیه به وفور مشاهده می شد.

مرحله دوم انتخابات ۱۰ اردیبهشت برگزار می شود و هر دو کرسی انتخابات در این شهر در این مرحله از میان سید علی طاهری، نورمحمد تربتی نژاد، امان زاده و نبی هزارجریبی انتخاب خواهد شد.

 

انتهای خبر/

منبع: کاسپین

ارسال نظر

  • امیر
    0

    سلام.این ائتلاف به ضرر مهندس هزارجریبی است امیدواریم مشاوران وی مسایل دوره اول را به یاد بیاورند.

آخرین اخبار