تمساحی عظیم الجثه به وزن 354 کیلوگرم در فلوریدا شکار شده که تصویر آن به سرعت در قضای مجازی پخش شده است.

هیولای فلوریدا شکار شد+عکس

شکارچی‌ها همیشه به بزرگترین شکاری که انجام داده‌اند می‌بالند. این تمساح غول پیکر توسط شکارچیان «اوت وست فارمز» در فلوریدای آمریکا شکار شده است.

هیولای فلوریدا

به گزارش گلستان24، تیم شکارچیان اوت وست فارمز که لی لایتزی در راس آن قرار دارد، روز شنبه متوجه شد که تمساحی وارد برکه خصوصی آن‌ها شده است. بلیک گادوین از اعضای این گروه در مصاحبه با سی ان ان گفت: «ما برای شکار گراز آماده شده بودیم که ناگهان تمساح غول پیکر سر راهمان سبز شد. در حال حاضر چندین برکه طبیعی و آبراهه وجود دارد که گاوها از آن آب می‌نوشند... تعداد تمساح‌های این حوالی کم نیست و الان هم که فصل جفت گیری آن‌هاست.»

 

میسن، پسر 9 ساله لی لایتزی، می‌گوید: «وزن این تمساح عظیم الجثه نزدیک به 354 کیلوگرم و طول آن نیز حدود 4.5 متر (15 فوت) است.»

 

لایتزی می‌گوید که چندان تمایلی به ثبت رکورد ندارد، اما از اینکه چنین جانوری را شکار کرده بسیار خوشحال است و همه شکارچیان باید از این موضوع خوشحال باشند.

 

هیولای فلوریدا شکار شد

 

تمساح‌های آمریکایی معمولا بین 3 تا 4.5 متر طول داشته و معمولا در اطراف منابع آبی تازه زندگی می‌کنند. در حال حاضر، رکورد بزرگترین تمساح شکار شده در فلوریدا کمی کوچکتر از 4.5 متر (14 فوت) است.

 

بیش از 18 سال است که گروه شکارچیان اوت وست فارمز فعال هستند. آن‌ها در پایگاه اینترنتی خود نوشته‌اند که شکار تمساحی به طول 13 فوت (3.9 متر) رقمی حدود 10 هزار دلار هزینه برمی‌دارد.

 

منبع: CNN

 

ارسال نظر

آخرین اخبار