فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه ای معروف به «مرد عنکبوتی» در خرم آباد خبر داد.

«مرد عنکبوتی» در لرستان دستگیر شد

به گزارش گلستان24،سردار محمد قنبری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه یک شهروند به  پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه  منزلش در حالی که خالی از سکنه بوده مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و مقادیری زیور آلات و وجه نقد به ارزش پنج میلیارد ریال از وی سرقت شده، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات فنی و میدانی در این راستا توسط ماموران آگاهی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و سابقه دار دارای سوابق متعدد کیفری  شدند و در  بازجویی به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف و مبلغ پنج میلیارد ریال زیور آلات و وجه نقد از وی کشف شد.

سردار قنبری تصریح کرد: سارق در محل های آپارتمان نشین و اماکن دارای ساختمان های چند طبقه با حرکات عجیب و آکروباتیک خود را از بالای منازل به داخل خانه ها رسانده و اقدام به سرقت طلا و وجه نقد کرده است.

وی در پایان به سارقان هشدار داد که فعالیت مجرمانه آنها از چشمان تیز بین پلیس پوشیده نخواهد ماند و همچنین به شهروندان توصیه کرد: که منازل و اماکن خود را به سیستم های ایمنی و بازدارنده مجهز کرده تا فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

 

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار