اهالی فوتبال با حضور در منزل پدر مهرداد اولادی با وی و خانواده اش ابراز همدردی کردند.

حضور فوتبالی ها در منزل پدری اولادی +عکس

به گزارش گلستان 24، مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم های پرسپولیس،الشباب امارات،ملوان، نفت تهران و استقلال و مهاجمی که مدت زمان زیادی از زمان حضورش در تیم ملی نمی گذرد روز گذشته در اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این اتفاق تلخ باعث شده تا فوتبالی ها تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند و همبازیان قدیم وی به خانواده اولادی تسلیت بگویند.

حضور فوتبالی ها در منزل پدری اولادی +عکس

 

پژمان نوری یار همیشگی مهرداد در پرسپولیس، استقلال و ملوان با حضور در منزل پدری وی صحنه های عجیبی را خلق کرد. همچنین میثم بائو نیز که اصالتا قائمشهری است در منزل پدری اولادی حضور پیدا کرد.

ایمان مبعلی و جواد کاظمیان همبازیان مهرداد در الشباب یکی از دیگر از حاضرین بودند.تعدادی از اعضای تیم فوتبال ملوان نیز در راه قائمشهر هستند تا در مراسم خاکسپاری مهرداد اولادی شرکت کنند.

همسر مرحوم هادی نوروزی نیز امشب با حضور در منزل پدری اولادی با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

حضور فوتبالی ها در منزل پدری اولادی +عکس

 

پیکر مهرداد اولادی که امروز در بهشت زهرای تهران آماده خاکسپاری شده ساعت 9 شب به قائمشهر رسید و قرار است بازیکن اسبق تیم ملوان به جای روستای رجه در روستای دارخیل قادیکلا دفن شود. این موضوع به درخواست پدر مهرداد اولادی صورت خواهد گرفت.

عصر امروز نیز در محل فرمانداری شهر قائمشهر جلسه برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تشکیل شد.

حضور فوتبالی ها در منزل پدری اولادی +عکس

 

اهالی قائمشهر با نصب بنر های مختلف در سطح شهر و همچنین با به راه انداختن دسته های عزاداری به مقصد منزل پدر اولادی همه چیز را مهیای وداع با مهرداد کرده اند. امشب قائمشهر شلوغ تر از همیشه است زیرا مردم زیادی برای مراسم خاکسپاری به شمال سفر کرده اند.

پیکر مهرداد اولادی صبح فردا بعد از آخرین دور در ورزشگاه شهید وطنی روی دستان مردم تشییع و سپس به سمت منزل ابدی رهسپار خواهد شد.

 
منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار