جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشت که حضور سوال برانگیز خبرنگار شبکه معاند «من و تو» در این رویداد را به همراه داشت.

حضور مجری «من و تو» در جشنواره جهانی فیلم فجر+ عکس

جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری سید رضا میرکریمی امروز ۳ اردیبهشت ۹۵ با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو همراه شد. شبکه من و تو شبکه بهایی و انگلیسی شناخته شده ایست که هجمه های بسیاری نسبت به نظام و مسئولین را در دستور کار خود داشته و دارد.

به گزارش گلستان24، این روزها این رویداد فرهنگی که سازمان سینمایی متولی برگزاری آن به شمار می رود در حالی روزهای برگزاری خود را پشت سر می گذارد که از جنبه های مختلفی مورد انتقاد قرار گرفته است. اما جدا از این انتقادات حضور برخی افراد در این جشنواره سوالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد می کند که متولیان برگزاری آن باید پاسخگو باشند.

مشاهدات خبرنگار سینماپرس حاکیست که این مجری با حضور در کاخ جشنواره با استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره روبرو گردیده است و شاید با توجه به این موضوع می توان حدس زد که پیش ازین از حضور وی با خبر بوده اند.

حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟ در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان این شبکه از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

 
حضور مجری «من و تو» در جشنواره جهانی فیلم فجر+ عکس

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار