علی نذیری خبر داد:

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: دو هزار و 600 عکس از عکاسان 31 استان کشور به جشنواره ملی عکس 'من زندگی را دوست دارم' در گلستان ارسال شده است.

جشنواره من زندگی را دوست دارم بین دوهزار و 600 عکس برگزار می گردد

به گزارش گلستان24، علی نذیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: آثار ارسال شده به این جشنواره از سوی 630 نفر در دو بخش حرفه ای 'بیماران خاص و من زندگی را دوست دارم' و 'بیماران خاص با موضوع آزاد' می باشد.

جشنواره من زندگی را دوست دارم

به گفته وی، حمایت از بیماران خاص، ارج نهادن به امید و زیبایی‌های زندگی از نگاه بیماران خاص و عموم جامعه، به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص و گسترش فرهنگ پیوند اعضای بدن از اهداف این جشنواره عکس است.

وی افزود: پایان فراخوان ارسال آثار به این جشنواره 24 آذرماه 94 تعیین شده بود و داوری آثار هم با بهره گیری از استادان این حرفه در 22 اسفند سال گذشته انجام شد و 9 نفر به عنوان برترین های جشنواره انتخاب شده اند که در آیین پایانی معرفی خواهند شد.

نذیری اضافه کرد: آیین پایانی جشنواره من زندگی را دوست دارم عصر روز دوشنبه ، 13 اردیبهشت ماه سال جاری حضور استاندار گلستان و مسئولان بنیاد امور بیماری های خاص کشور در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان برگزار می شود.

به گفته وی در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از آثار عکاسان شرکت کننده با عنوان من زندگی را دوست دارم برپا می شود.

بنیاد بیماری‌های خاص با همکاری استانداری گلستان با هدف ایجاد عزم ملی در حمایت از بیماران خاص جشنواره عکس 'من زندگی را دوست دارم' را برگزار کرد و دبیرخانه آن یکم خرداد 94 در استانداری گلستان راه اندازی شد.

منبع/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار