سردار نقدی در جمع نخبگان صالحین گرگان:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا برای دموکراسیزه کردن ایران در سال ۲۰۱۶، ۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار بودجه تصویب کرد اما این طرح آن‌ها شکست خورده است.

تصویب بودجه ۲ میلیارد دلاری ‌برای مبارزه با ایران‌/دشمن باید 4 سال دیگر مرگ بر آمریکا را در مجلس تحمل کند

 به گزارش گلستان24، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش عاشقان ولایت در جمع نخبگان صالحین اظهار داشت: آمریکا می‌خواست در انتخابات مجلس دهم، مجلسی آمریکاپسند ایجاد کند، اما نتوانست و باید 4 سال دیگر شعار مرگ بر آمریکا را تحمل کند.

وی افزود: باید مراقب نفوذ و فریب دشمن باشیم و با بصیرت و شهامت با دشمن مقابل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌تصریح کرد: آمریکا، ایران و عراق را برای 8 سال به جان هم انداخت و طبیعی است که این 2 کشور بعد از چند‌ سال باز هم با هم سر جنگ داشته باشیم اما امروز روی سینه مجاهدان در عراق عکس‌های مقام معظم رهبری و سردار بزرگ ایران به چشم می‌خورد.

نقدی افزود: این اعجاز الهی است که توطئه‌های آمریکا و انگلیس خبیث برای دشمنی‌ها شکست خورده است.

به گفته وی، امروز روی سینه و در دستان مجاهدین اسلام، در شرق آسیا و آمریکای لاتین، به‌رغم همه کینه‌ورزی‌ها و همه ناوگان‌ها و هواپیماها، شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات کثیف عکس مقام معظم رهبری است.

نقدی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بازی کثیف تکفیری‌ها را به راه انداختند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند، شبکه‌های ماهواره‌ای را درست کردند تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازند و به هم فحش بدهند.

وی تأکید کرد: کسی در برابر نسلی که اراده کرده است راه امام حسین (ع) و حضرت عباس را ادامه داده و راه زینب (س) را بپیماید توان مقابله ندارد و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با چنین انسان‌هایی درگیر شود.

نقدی افزود: کسی که با دستگیری از مکتب امام حسین (ع) بر رژیم طاغوت خروشید و توطئه‌های دشمن مانند کودتا، ترور، تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در هم شکست و همه در برابر این ملت شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) انقلابی که حتی در سرداب‌ها نیز نمی‌شد در مورد آن حرف زد را به پیروزی رساند و امروز این‌چنین می‌درخشد، امروز نه‌تنها ایران را از چنگال استکبار رهانیده بلکه عراق و لبنان را نیز نجات داده و بخشی از فلسطین که برخی رهبران خائنش تسلیم‌شده بودند را آزاد کرد.

نقدی تصریح کرد: یمن در چنبره رژیم صهیونیستی آل سعود بود به انقلاب فرامی‌خواند و آل‌سعود که 200 میلیارد دلار برای جنگ هزینه می‌کند، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرید، این پیشرفت اسلام ادامه دارد.

وی تأکید کرد: مسئله پیشرفت انقلاب تنها به جبهه‌ها نیز ختم نمی‌شود بلکه در قلب دنیای کفر نیز در حال رشد و نمو است و امروز 130 مرکز اسلامی در بوستون آمریکا داریم، این انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب اهل بین است که این جنبش را در جهان ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: بسیجی با تکیه‌بر خدا و پیروی مکتب شهادت در برابر همه می‌ایستد، خداوند خواسته انقلاب اسلامی پیش برود و دنیا را به تسخیر درآورده و زمینه‌ساز ظهور باشد، این وعده‌ای است که امام راحل (ره) به ما داده و امروز این وعده در حال تحقق است.

وی افزود: دشمن برای مشبه کردن و زشت نشان دادن اسلام برنامه‌ریزی کرده و گروه‌های تکفیری را ایجاد کرد، این افراد از جنایات خود عکس و فیلم گرفته و منتشر می‌کنند تا چهره اسلام را که در قلب اروپا و آمریکا در حال پیشروی است را خراب کنند.

نقدی تأکید کرد: هدف دیگر دشمن ایجاد حائل بین انقلاب اسلامی و فلسطین است تا سربازان خود را نجات دهند، امروز دشمن خلع سلاح شده و به کارهای زشت متوسل شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و پدرجد آمریکا نیز جرات جنگ با ما را ندارند و به این جنایت‌های زشت‌ رو می‌آورند تا از صهیونیست‌ها دفاع کرده و بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

نقدی گفت: باید آمادگی و شجاعت خود را حفظ کنیم، اما بیشتر از این به بصیرت نیاز داریم، دشمن معاویه‌وار شکست‌خورده و با ترس به تزویر و فریب روی آورده و از در دوستی واردشده است، اگر کسی این‌ها را قبول کند یعنی کار تمام است، درس را باید از بصیرت حضرت عباس گرفت.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین خطر امروز خطر نفوذ است، دشمنی مانند آمریکا که همه تاریخش خونریزی، تجاوز و دزدی است و هیچ برگی از انسانیت در تاریخ خود ندارد نباید باور کنیم که با خواندن شعر حافظ و پیام نوروزی آدم شده پس باید هوشیار باشیم.

نقدی اظهار کرد: ملت ما از قفس طاغوت آزاد شد اما باید قفس آمریکا را نیز شکسته و بشریت را آزاد کنیم، این وعده الهی است و راه امام راحل (ره) راه درست و پیروزی است و خداوند نیز چنین اراده کرده است.

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین گفت: تشکیل این حلقه‌ها بزرگ‌ترین جهاد است، ما به دید باز نیاز داریم، سرگروه‌های حلقه‌های صالحین مانند برادران و خواهران بزرگ‌تر هستند و باید بصیرت را در عمل به دیگران نشان دهند.

نقدی تأکید کرد: امروز رسالت ما در جنگ نرم این است که برای بسیجیان برادری و خواهری کنیم تا راه بصیرت را یاد گرفته و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار