حدود 100 خانواده ایرانی که برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود عازم کمپ لیبرتی شده بودند، با پرتاب سنگ و چوب از سوی منافقین زخمی شدند.

درگیری در کمپ لیبرتی/منافقین خانواده های زندانی را مجروح کردند + گزارش تصویری

حدود 100 خانواده ایرانی برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود عازم کمپ لیبرتی محل نگهداری گروهک تروریستی منافقین شدند اما موفق به دیدار با آنها نشدند.

به گزارش گلستان24، کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد. بر اساس مشاهدات خبرنگار این خانواده ها، فرزندان، برادران و خواهران خود که در اسارت این گروهک تروریستی هستند را صدا  می زدند و تنها خواسته آنها ملاقات با آنها بود اما منافقین حاضر در این کمپ با سنگ و چوب پاسخ این خانواده ها را دادند.

بعد از دقایقی از حضور این خانواده های در جلوی این کمپ، منافقین شعارهایی علیه این خانواده ها سر دادند و آنها را مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و خائن توصیف می کردند. در مقابل نیز این خانواده ها شعارهای مرگ بر رجوی سر دادند.

منافقین تقاضای این خانواده ها برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران شان را با پرتاب سنگ و چوب پاسخ دادند که در نتیجه این حملات برخی از این خانواده ها مجروح و زخمی شدند.

این در حالی است که فرزندان این خانواده ها سالها از سوی گروهگ تروریستی منافقین اسیر هستند و برخی از آنها به زور و با فریب به آنجا منتقل شدند و هیچ خبری از آنها در دست نیست.

این خانواده ها که از استانهای مختلف کشور بودند، عکس ها، پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی با خود حمل می کردند که در آنها اسم فرزندان، برادران و خواهران شان نوشته شده بود.

همچنین در برخی از این پلاکاردها اینگونه نوشته شده بود: «ملاقات، ملاقات، ما خواهان دیدار با عزیزان هستیم و فرزندانمان را می‌خواهیم».

درگیری بین منافقین و خانواده های ایرانی با دخالت نیروهای حاضر در محل و پلیس عراق خاتمه یافت.

در هفته ها و ماه های گذشته نیز این خانواده ها بارها در جلوی این کمپ حاضر شده و تقاضای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود را داشتند.

گزارش تصویری این درگیری را در ادامه می بینید:

 

 

منبع: افکارخبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار