به دلیل بی پاسخ گذاشتن نامه های مکرر یک تشکل دانشجویی

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ابتکاری جالب اعتراض خود را به روش جدید به رئیس دانشگاه اعلام کردند .

اعتراض دانشجویان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اهداء لوح بی خیالی !!!

به گزارش گلستان24، جمعی از دانشجویان تشکل دانشجویی بسیج دانشگاه علوم پزشکی گلستان پس از 53 روز از ارسال نامه به ریاست این دانشگاه (تقی ریاحی) و عدم پاسخگویی وی با وجود تکرار درخواستشان، اقدام به اهدای لوح بیخیالی به این مقام مسئول کردند.

تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در تاریخ هجدهم فروردین سال جاری طی نامه ای دوستانه به ریاست، نسبت به بدرفتاری مجموعه فرهنگی این دانشگاه در قبال تلاش های متعهدانه این تشکل در اعزام کاروان راهیان نور انتقاد کرده و خواستار پیگیری و رسیدگی ریاست شدند که این نامه بی پاسخ ماند.

این تشکل پیگیر نامه اول و بی پاسخ ماندن آن، نامه دیگری تنظیم کرده و از ریاست دانشگاه درخواست برگزاری یک جلسه حضوری و حل مشکلات پیش آمده پیرامون اردوی سیاحتی-زیارتی راهیان نور کردند که این بار نه تنها پاسخی دریافت نکردند بلکه به اذعان دانشجویان دخیل در این جریان، معاونت فرهنگی دانشگاه مسئول تشکل مربوطه را به کمیته انضباطی فراخوانده است که البته مسئولان کمیته انضباطی این مسئله را حل دوستانه موضوع خواندند.

گفتنی است در نامه های مذکور ضمن تشریح کل ماجراهای پیش آمده میان این تشکل و مجموعه فرهنگی دانشگاه، آمده است:

جناب آقای دکترریاحی:

احتراما به استحضارجنابعالی میرسانیم ؛ درتاریخ اسفندماه سال 94، تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه در پی مهیا کردن مقدمات اردوی راهیان نوردانشجویی بوده است و در این مدت علی رغم همراهی و همکاری صورت گرفته ازجانب معاونت فرهنگی؛ با سخت گیری ها و ناملایمات اخلاقی روبه رو گردیده است.

همانطورکه مستحضر هستید سخت گیری ها و ناملایمات اخلاقی، آسیب هایی به مراتب بیشتر از سخت گیری های مالی خواهد گذاشت.

لذا لازم است حضرتعالی به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جریان مسایل پیش آمده قرار بگیرید و انتظار میرود به عنوان رئیس متدین و انقلابی در جهت رسیدگی به مسائل از بزرگترین تشکل دانشجویی دانشگاه، اقدامات و پیگیری های لازم را مبذول نمایید.

پس از این کش و قوس ها و عدم پاسخگویی از ریاست دانشگاه سرانجام این تشکل در تاریخ دهم خرداد (دو روز گذشته) لوح تقدیری با عنوان لوح بیخیالی به دفتر ریاست دانشگاه اهدا کرد که تصویر این لوح را در زیر مشاهده می کنید:

LOH

منبع: پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار