روایت های مختلفی از این موضوع وجود دارد .بعضی معتقدند خود حسن روحانی با شلیک مستقیم به سر پسرش او کشته است .(بعلت قصد افشا ی روابط پنهان با خارج ایران)

راز قتل پسرحسن روحانی/پسرحسن روحانی با کلت پدرش به قتل رسیده ؟ چرا؟

حسین موسویان، از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته ای جمهوری اسلامی در دولت محمد خاتمی و از نزدیکان حسن روحانی، در گفت‌وگویی با نشریه تایم، مدعی شد که فرزند حسن روحانی، به قتل رسیده؛ قتلی سیاسی که هرگز قاتل آن پرونده نیز مشخص نشد.

به گزارش گلستان24، موسویان در این گفت‌وگو خبر داده که فرزند بزرگ روحانی -ـ محمد ـ- در آستانه ورود به بیست سالگی، در منزل شخصی روحانی به قتل رسید. به گفته موسویان منزل روحانی آن زمان در "پایگاهی نظامی در جنوب تهران" بود. عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همچنین گفته خانواده روحانی قتل فرزند خود را "سیاسی" توصیف می‌کنند. براساس همین مصاحبه، حسن روحانی سال‌ها درباره این قتل تحقیق کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت که دست از پیگیری بردارد و سکوت کند. روحانی و نزدیکان وی تاکنون توضیحی درباره علل مرگ محمد فریدون (روحانی) نداده‌اند. 

سرنوشت فرزند بزرگ حسن روحانی از جمله مواردی است که در سال‌های گذشته بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته. پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ نیز وب‌سایت‌های اصول‌گرا نوشته بودند که او به دنبال "شکست عشقی" دست به "خودکشی" زده است. بنا به ادعای رسانه‌های اصول‌گرا، فرزند روحانی با کلت کمری پدر خودکشی کرد. 

از سوی دیگر، دفن فرزند روحانی در آرام‌گاه آیت‌الله خمینی نیز مورد اعتراض اصول‌گرایان قرار گرفت؛ به گفته آن‌ها فرزند روحانی با خودکشی دست به "گناه کبیره" زده و روحانی "با استفاده از ضوابط و روابط خاص" فرزند خود را در صحن غربی آرام‌گاه آیت‌الله خمینی دفن کرده است. 

آذرماه سال ۹۲ اما اکبر جباری، باجناق غلام‌حسین الهام، (سخنگوی دولت احمدی‌نژاد) در صفحه فیس‌بوک خود، با اشاره به حسن روحانی و مرگ فرزند او نوشت که دست روحانی "به خون فرزندش" آلوده است. او البته توضیح بیشتری در این‌باره نداد. 

علاوه بر مسأله‌ی چگونگی مرگ فرزند روحانی، حتی سال مرگ وی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی تاریخ مرگ او را سال‌های ۷۰ و ۷۱ و برخی دیگر سال ۷۶ ذکر کرده‌اند. 

چند سال پیش علی‌رضا نوری‌زاده، روزنامه‌نگار ساکن لندن، مدعی شده بود که فرزند روحانی، در زمان مرگ وصیت‌نامه‌ای از خود به جا گذاشته و در آن از جمهوری‌اسلامی انتقاد کرده. به ادعای نوری‌زاده، محمد روحانی در وصیت‌نامه خود نوشته بود: "از حکومت شما، از دروغ‌های شما، از فساد شما، از مذهب شما، از تزویر و نفاق و تقیه شما متنفرم، ننگ دارم که در چنین محیطی زندگی کنم و هر روز مجبور شوم به دوستانم به دروغ بگویم پدر من از جنس این‌ها نیست و ته دلش با ملت است در حالی که حقیقت جز این است و وقتی شما را می‌بینم که دست خامنه‌ای را می‌بوسید حالم به هم می‌خورد". 

وب‌سایت "خودنویس" پیش‌تر ادعا کرده بود که بنا بر نقل "دو منبع مختلف که در مقاطع مختلف همکار مرکز تحقیقات استراتژیک بوده‌اند" درباره مرگ فرزند روحانی دو فرضیه وجود دارد: "یکی از این مباحث، حاکی از لو رفتن انتقال اطلاعات محرمانه به مخالفان نظام از سوی فرزند حسن روحانی و کشف آن توسط وزارت اطلاعات بود. گفته شد که محمد روحانی با آگاهی و اطلاع دادن به پدرش، به اصطلاح «خودکشی شد». این وبسایت همچنین نوشت که به نقل از منابع خود، شایعه‌ی خودکشی به دلیل گرایش جنسی محمد روحانی را بعید می‌داند". 

سرنوشت بزرگ‌ترین پسر حسن روحانی هنوز مشخص نیست: این‌که خودکشی کرده یا با انگیزه‌های سیاسی به قتل رسیده. اگر به قتل رسیده، دلیل آن چه بوده؟ آیا مسایلی چون افشای برخی مسایل محرمانه نظام در میان بوده؟ این مساله از آن جهت مورد توجه است که زمان مرگ فرزند روحانی براساس تمام تاریخ‌های اعلام شده، بر می‌گردد به دوران وزارت علی فلاحیان در وزارت اطلاعات. دوره‌ای که بعدها و در زمان ریاست‌جمهوری محمد خاتمی مشخص شد قتل‌های سیاسی مخالفان در آن رخ داده است. 

از سوی دیگر اگر علت مرگ فرزند روحانی خودکشی باشد، باز هم دلایل آن مشخص نیست. این‌که او به دلیل شکست در یک رابطه عاشقانه اقدام به خودکشی کرده یا عوامل و انگیزه‌های دیگری در این زمینه وجود دارد. حسن روحانی در خاطرات خود اشاره‌ای به این مساله نکرده و تا پیش از اظهارات تازه‌ی موسویان، رسانه‌ها و افراد نزدیک به او نیز از هرگونه اظهارنظری در این‌باره خودداری کرده‌اند.

حسن روحانی یکی از چهره‌های جمهوری اسلامی است که به‌واسطه‌ی سال‌ها کار امنیتی، زوایای زندگی‌اش را پنهان نگه داشته و بنابر اصل عمومی پاسخ‌گو نبودن سیاست‌مداران ایرانی به افکار عمومی، خود را ملزم به توضیح نمی‌داند.

یکی از معماهای روحانی، چگونگی مرگ فرزندش محمد است. تاریخ مرگ وی نیز معلوم نیست و بنا به روایتی، پسر بزرگ حسن روحانی در فروردین سال ۱۳۷۶ درگذشته و بنا بر روایات دیگر، واقعه‌ی مرگ وی در سال‌های ۱۳۷۰ یا ۱۳۷۱ روی داده است. حتی بعضی سایت‌ها نام او را «حسین» نوشته‌اند اما آن‌گونه که تصویر سنگ قبر وی حکایت می‌کند، این پسر «محمد» نام داشت.

درباره نحوه مرگ محمد روحانی، یکی از شایعات مطرح، خودکشی وی بود. سایت صراط در این باره به نقل از «منابع خبری» نوشت که فرزند روحانی «به دلیل شکست عشقی» خودکشی کرده و حتی روایت کرد که این عمل با استفاده از «کلت کمری پدر» صورت گرفته است.

علیرضا نوری‌زاده، روزنامه‌نگار ساکن لندن، طی مقاله‌ای که چهار سال قبل نوشت، گزارش داد که فرزند روحانی نامه‌ای نیز بدین مضمون از خود به‌جای گذاشته است: «از حکومت شما، از دروغ‌های شما، از فساد شما، از مذهب شما، از تزویر و نفاق و تقیه شما متنفرم؛ ننگ دارم که در چنین محیطی زندگی کنم و هر روز مجبور شوم به دوستانم به دروغ بگویم پدر من از جنس این‌ها نیست و ته دلش با ملت است در حالی که حقیقت جز این است و وقتی شما را می‌بینم که دست خامنه‌ای را می‌بوسید حالم به هم می‌خورد...».

حکایت این نامه در چند نشریه خارجی از جمله نیویورک پست و العربیه به نقل از علیرضا نوری‌زاده بازنشر شد. چند سایت منتقد روحانی در داخل نظام نیز با اشاره به این که انتحار در اسلام گناهی بزرگ است، نسبت به دفن فرزند روحانی در محل آرامگاه روح‌الله خمینی انتقاد کرده‌ و نوشته‌اند که این کار به کمک ارتباطات ویژه انجام شده است. قبر محمد روحانی در ایوان جنوبی صحن شهدا (حیاط مشرف به متروی بهشت زهرا) واقع است.

سایت خودنویس در ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ به نقل از «دو منبع مختلف که در مقاطع مختلف همکار مرکز تحقیقات استراتژیک بوده‌اند» نقل کرد که دو بحث متفاوت در باره علل مرگ فرزند حسن روحانی مطرح بوده است. یکی از این مباحث، حاکی از لو رفتن انتقال اطلاعات محرمانه به مخالفان نظام از سوی فرزند حسن روحانی و کشف آن توسط وزارت اطلاعات بود. گفته شد که محمد روحانی با آگاهی و اطلاع دادن به پدرش، به اصطلاح «خودکشی شد». خودنویس به نقل از منابع خود، شایعه‌ی خودکشی به دلیل گرایش جنسی محمد روحانی را بعید می‌داند.

آذرماه سال ۹۲ اکبر جباری باجناق غلام‌حسین الهام، از مقام‌های دولت احمدی‌نژاد، با اشاره به شعارهای «اعتدال» و «راستگویی» دولت روحانی، نوشت: «اندک دانشم در روان‌درمانی می‌گوید: کسی که دستش به خون پسرش آلوده است، نه می‌تواند راستگو باشد و نه می‌تواند انسان معتدلی باشد».

حسین موسویان، دیپلمات سابق ایرانی و معاون حسن روحانی در زمان تصدی ریاست شورای عالی امنیت ملی، در گفت‌وگویی با مجله تایم، فرضیه خودکشی را رد کرده و گفته که فرزند ارشد حسن روحانی به دلایل سیاسی به قتل رسیده است.

روایت موسویان این‌گونه است: «روحانی وقتی که حدودا ۲۰ سال داشت، ازدواج کرد و صاحب پنج فرزند بود. پسر بزرگ وی در بیست و چند سالگی در خانه‌ای که خانواده روحانی در یک پایگاه نظامی در جنوب تهران داشتند، به قتل رسید».*

به گفته موسویان، خانواده روحانی بر این باورند که دلیل «قتل» فرزندشان «سیاسی» بوده است؛ اما نکته این‌جاست که وی تصمیم می‌گیرد تا به قول موسویان «سکوت کند و قتل را پی‌گیری نکند».

با توجه به این که محمد روحانی در زمان تصدی علی فلاحیان بر وزارت اطلاعات به قتل رسیده و سابقه‌ی وزارت اطلاعات زمان فلاحیان نیز بر کسی پوشیده نیست، این سوال مطرح می‌شود که آیا روحانی پیش یا پس از قتل‌، در جریان قرار گرفته بود؟

اشاره‌ی امثال اکبر جباری به روحانی که «دستش به خون پسرش آلوده است»، با توجه به دسترسی این افراد به پرونده‌های وزارت اطلاعات در یک مقطع از دوران صدارت احمدی‌نژاد، گویای چیست؟

در نخستین سطور این گزارش، نوشتم که پاسخ‌گو نبودن مقام‌های جمهوری اسلامی یک اصل عمومی است اما همواره زمانی که رسانه‌ها کنجکاوانه به موضوعی بپردازند، هم راه برای کشف حقیقت بازتر می‌شود و هم فشار افکار عمومی باعث پاسخ‌گو شدن افراد می‌شود. حال این سؤال پیش می‌آید که چرا رسانه‌های مختلف و روزنامه‌نگاران آن‌ها از پرسیدن سؤال‌های این‌چنینی پرهیز می‌کنند؟

آیا موضوع یک «قتل سیاسی» و نقش رییس جمهوری کنونی در چنین قتلی، از نظر سردبیران رسانه‌ها کم‌اهمیت است یا مسائل دیگری وجود دارد؟

ــــــ

* موسویان همچنین ادعا می‌کند که روحانی، سال‌ها این ماجرا را پیگیری کرد، اما نهایتا تصمیم گرفت سکوت کند و دنباله‌ی مساله قتل پسرش را نگیرد.++

 

صراط نوشت :منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه  خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی  به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.

 جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی مقابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است  در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است.

 

کاندیدای جدید جریان اصلاحات که تا روز گذشته خود را عضو جریان معتدل سیاسی می نامید و  اکنون با ادعای مقابله با جریان ”سواستفاده گر از ضوابط خاص و روابط ویژه در نظام” در عرصه  انتخاباتیمشغول فعالیت شده است در سال های

 

منبع: عدالت خواهان

ارسال نظر

  • ناشناس
    48

    چرا اسم اون فریدون است .اینها از فامیل خود ترس دارند مردم چطور رای می دهند.

    • ناشناس
      30

      برو بابا

    • ناشناس
      2

      فامیلی پسر دومی اش هم "عمرانی" است! که در دفتر مطالعات استراتژیک مسئولیت دارد.

  • ناشناس
    25

    فعلا که حسن روحانی دستش له خون همه مردم آغشته است
    خیلی از مردم نان را با خون و جان بدست می آورند . این شد مدیریت
    آدم اعصاب خرد بدرد این مملکت نمی خورده

    • یا مهدی
      50

      میشه بگید دقیقا کدوم مشگل رو حل کرده؟؟
      روحانی خودش مشگل ب حساب میاد.... خدا کنه این دوره رای نیاره

    • سن چاغیرسان گلریخ بیز
      7

      اون عزیزی که فرموده مشکل هست

  • حسن
    20

    مسئله چیز دیگری است در قسمتی از گزارش بالا کمی به موضوع نزدیک شده ولی

    • ناشناس
      4

      موافقم

  • ناشناس
    44

    خدا کنه دیگه رای نیاره دیگه تحمل این وضعیت نداریم

  • ناشناس
    36

    خدا بداد ملتی برسه که روحانی وتیم تجاریش بیادو خاک مملکت رو به توبره بکشن وصیت من به ملت عزیزایران اگر نعوذبلله امام زمان هم رییس جمهور شد یک دوره یستشه

    • ناشناس
      14

      ما از حکومت سیر نشدیم ای کاسبان تحریم

  • ناشناس
    38

    خدا بداد ملتی برسه که روحانی وتیم تجاریش بیادو خاک مملکت رو به توبره بکشن وصیت من به ملت عزیزایران اگر نعوذبلله امام زمان هم رییس جمهور شد یک دوره یستشه

  • ایرانی
    71

    سلام دوستان اشتباه بزرگی مرتکب می شویداگردراین افکاربمانید.قول شرف میدهم دربین کاندیدها،جهانگیری که کنارمیرود دربین بقیه بازروحانی ازهمه بهتراست .بازتصمیم باخودتان است ولی بافکررای دهید.

  • نارسيس
    32

    سلام هم وطنان.دقت در انتخاب در اين برهه زمان مهمه,اقاي روحاني در 4 سال نشون دادن که چقدر توانايي حل مشکلات کشور و مردم رو دارن.کارنامه بقيه نامزدها هم مشخصه,اصلح رو انتخاب کنيد,ازموده را ازمودن خطاست.

    • محسن
      31

      هیچ کدوم اصلح نیستن

    • ناشناس
      54

      اصلح رئیسیه.چون انقد با تقوا و مرده که همه چیزو درباره روحانی میدونه ولی سکوت کرد.بزرگترین انگی هم که روحانی بهش چسبوند نبات و پارچه سبزه!اما خود ریاکارش پشت به حرم حضرت معصومه عکس انداخته که بگه منم نمازخونم بابا!

    • صادق
      11

      از بی شعوریشه که این تهمت ها رو میزنه

  • محمد
    19

    اگه روحانی رای نیاره به گفته خودش تو پیاده رو ها دیوار میکشند
    خودتون میدونید
    مردم با عقلشون رای میدهند

    • معصوم
      17

      و شما باور میکنید حرفای بی پایه و اساس روحانی رو؟ اصلا این حرف منطقیه؟!
      روحانی برو دیگه

    • بابک
      0

      سلام
      فعلاً که این تدبیر و فن دانستن در راه خالی کردن جیب هموطنان بکار گرفته شده. اگر تیم آقای روحانی ذره ای دلسوز بود و حداقل تخصصی داشت کار به اینجا نمی کشید. اگر آدم بی سوادی این حرف را می زد نگران نبودم ولی شمایی که در رشته حقوق تحصیل کردی و اینگونه نظر می دهی وای به حال دیگران.

  • ناشناس
    16

    مزخرفه .یعنی یک آدم سالم بین بزرگان این کشور نیست .اینا که همه دزد وقاتلن .اونوقتادعای مسلمانی هم داریم

    • اریسا
      13

      سند ۲۰۳۰هه
      چی می دونید که اون تو چی نوشته؟؟؟
      دقیقا دو سه روز مونده به انتخابات دروغاشم شروع شد
      کسی که تو این دوسه هفته کارش فقط تکذیب وعده هاش تو دولت قبل بوده
      پای حرفاش که میشینی توهینه به شعورت
      سند بیس سی هم همین دو سه روزه بند هاش خاص شدن؟؟؟؟؟
      تا الان که همه بنداش بودن؟؟؟؟
      گند بالا میاره بعدش شما ها سنگشو به سینه میزنید؟؟؟؟
      بابا با شعورا با فهم ها با درک ها یکم فکر کنین
      اصلا به عقیده من کسی که به منتقداش میگه:بی سواد،تازه به دوران رسیده،افراطی،بی شناسنامهو..... لیاقت رئیس جمهوری ایران رو نداره
      درود بر قالیباف
      سلام بر رئیسی

    • فاطمه
      3

      خوبه خودتون میگید سند
      سند یعنی کلش
      یعنی هر چیزی که توش نوشته شده باید اجرایی بشه
      و جالب تر از همه اینا اینه که یکساله این طرح داره تو مملکت اسلامی ما انجام میشه
      و جالب تر از همه ی اونا اینه که هیچ رئیس جمهوری تا به حال همچین سندی رو امضا نکرده و اولین بار توسط آقای روحانی در سال ۹۲امضا شده که با مخالفت جدی شورای عالی انقلاب رو به رو شده اما متأسفانه دولت بصورت پنهانی در اجرای این سند اقدام کرده
      آخر هفته روحانی رفته

    • ناشناس
      3

      واقعا باعث تاسف ک بدون تحقیق هر دروغی رو باور میکنید یه همچین تحمتایی نیازمند بررسی دقیق بعد قضاوت کردنه

    • ناشناس
      8

      سند 2030 سندی است برای جلوگیری از فجایع انسانی امروز کشورمون ............ سندی که به واسطه ی اون ( البته بخشی از اون ) به کودکان آموزشهای به موقع رو بدیم تا شاهد تجاوز هر روزه به اونها نباشیم

  • ناشناس
    40

    سلام
    به خاطر سند۲۰۳۰که همه رو دور زدن و امضا کردن بهش رای بدیم که بچه هامون رو بدبخت کنیم کشورمون رو به نابودی بکشیم رای به این ادم خیانت کردن به خودتون بچه هاتون شهدا و ملت است روحانی جز دروغ چیز دیگه ای نگفته ما فقط و فقط پشتیبان ولایت فقیه هستیم هر چی که ایشون امر کنن

    • ن
      9

      شما اصلا کل سند رو مطالعه کردین و میدونید به کدام بندهای این سند متعهد شدیم. متاسفم که ندونسته و طوطی وار حرفها رو تقلید می کنید. تعهد به این سند مشروط هستش و فقط به بعضی از مفاد اون متعهد هستیم که در رابطه با اموزش کودکان جهت جلوگیری از خشونت جنسی خانگی و بیرونی هستش و بسیار هم عالیه. قطع به یقین بدونید در کشوری که مادر ذیصلاح هنوز نمی تونه حضانت بگیره و افرادبخاطر هویت جنسی متفاوت محکوم به اعدام میشن، شایعات در مورد پذیرش بندهای خاص این سند نمی تونه حقیقت داشته باشه. کتابی هست به نام بیایید گوسفند نباشیم و این کتاب بسیار روشنگره و به ما یاد میده شایعات رو دنبال نکنیم، توصیه میکنم مطالعه بفرمایید

    • مرتضی
      4

      هوشیاری رهبر ما رو نجات داد

    • حسین
      4

      نه روحانی نه رئیسی نه قالیباف ونه هیچکدومشون به درد ما نمیخورن.والسلام

  • ناشناس
    18

    روحانی برو

  • آشنا
    3

    بنام خدا بنظرمن سیستم دموکراسی منجمله انتخابات ریاست جمهوری درسراسردنیاازجمله ایران یک اشکال اساسی داردوآن اینکه هیچ تضمینی برای انجام وعده های انتخاباتی نیست چون درمصدرامورنبوده اندتصور می کنند درخوشبینه ترین حالت وعده هایشان قابل اجراست اما درعمل بارویارویی باواقعیت قضیه کاملا"متفاوت شده ونتیجتا" ایجادیاس وناامیدی درمردم نسبت وعده های عمل نشده است پیشنهاد من ارایه سندی بعنوان میثاق نامه بامحتوای وعده های کاملا"روشن وشفاف وزمانبندی شده برای ریاست جمهور نمایندگان مجلس وشورای شهر
    زیرنظرکمیته ای باانتخاب مقام معظم رهبری چنانچه میثاقنامه نقض شود فبل ازدوران چهارساله شخص منتخب عزل شده وحق داوطلب شدن برای دوره های بعدرانداشته باشد

  • دانشجوی حقوق
    15

    دوستان یه نکته رو مد نظر داشته باشید که ما به روبط شخصی و خانوادگی افراد کاری نداریم
    مهم برنامه و توان مدیریت و عملکرد شخص است که هر عقل سالمی میفهمه روحانی و کابینه متخصص و فن سالارش چقدر در پیشرفت و آزادی و استقلال و قانونمداری و اشاعه حقوق شهروندی این مملکت مثمر ثمر بوده
    التماس تفکر

    • علی
      8

      زمانی که رهبر فرزانه مان علنا پزیرش آن را اشتباه اعلام کردند دیگر حجت بر همگی تمام می باشد.

    • بابک
      0

      سلام
      فعلاً که این تدبیر و فن دانستن در راه خالی کردن جیب هموطنان بکار گرفته شده. اگر تیم آقای روحانی ذره ای دلسوز بود و حداقل تخصصی داشت کار به اینجا نمی کشید. اگر آدم بی سوادی این حرف را می زد نگران نبودم ولی شمایی که در رشته حقوق تحصیل کردی و اینگونه نظر می دهی وای به حال دیگران.

  • علی مقدم
    16

    واقعا عجب مردم ناآگاهی هستیم، یکی میخواد به رییسی رای بده چون به نظرش خیلی با تقوا و مرد هستش. دوست عزیز تو مدیریت کلان تخصص و تجربه اجرایی است که اهمیت داره، نه سید بودن و تقوا. یا این دوستی که از سند 2030 گفته، مطمئن هستم که متن این سند رو حتی نخونده، فقط یه چیزی از این سند شنیده و راجبش نظر میده. تا وقتی ملاکها برای انتخاب این باشه راه به جایی نمیبریم.

    • سوره
      9

      تو خوندیش؟؟؟

  • ناشناس
    18

    کشور را به بیگانه فروخت خدا ازش نگذره خون شهدا دامانش رو میگیره

    • معتدل
      6

      خون شهدا دامان کسانی رو میگیره که بدون فکر رای میدن.

  • ناشناس
    14

    دوست عزیز کسیکه رییس جمهور میشه باید تعهد و تخصص داشته باشه که روحانی نه تخصص داره ونه تعهد فقط متخصص در دروغگویی و نفاقه

    • ناشناس
      3

      رییسی تخصص داره ولا

  • سعید
    10

    اقا فقط مونده فرضیه غرق شدن در سد کرج وسط منزل رو هم بیارین تو خبرتون 😆
    از همجنسگرایی و شکست عشقی و قتل زنجیره ای و توسط پدر ... خلاصه توهمی نبوده به ذهن نویسنده بیاد و ننویسه.


  • ناشناس
    6

    لعنت خدابه کسی که اینطوری زندگی مردموبازیچه خودش کرده .لعنتتتتتت

  • ایران
    4

    میگویند تقوی بچه کار اید؟ .اگر رییس جمهور متخصص باشد ولی بی تقوی...
    دزد چون با چراغ اید گزیده تر برد کالا

    • ناشناس
      1

      تقوا داشتن آدمها رو شما می سنجید لابد جای خدا نشستید

  • حسین فرید
    27

    کی میدونه روحانی چکار کرده این اقا توی این 4سال واقعا تلاش کرده خرابکاری های دولت قبل رو درست کنه من که نوکرشم هستم دستشو میبوسم

    • مرده
      0

      روجانی نفس ملت رو گرفت ما همه مردگان متحرکیم و انتظار مرگ رو می کشیم یه روزی میشه که مردم گوشت همدیگر رو بخورن و مسئولین تماشا کنند

  • اصغر
    2

    قاتلش عباس ؟

  • ناشناس
    16

    متاسفانه دولتهای بعد هم نه یک دوره که خیلی بیشتر بایددنبال درست کردن خرابکاریهای روحانی باشند کشور وعزت روبه اسونی بدست نیاوردیم که روحانی براحتی به باد داد

  • شهروند
    11

    اگه روحانی دوباره رأی بیاره فاجعه به بار میاد اینو بهمه بگید دقت کنند تو انتخابشون

  • رضا
    30

    روحانی یک کلام

    ختم کلام

  • رئیسی
    20

    آخر هفته روحانی رفته
    سید با صداقت برس به داد امت

    • ناشناس
      10

      سید با صداقت برس به داد عمت

  • مهدی
    10

    سند 2030 که غیر قانونی از طرف روحانی امضا شده خیانت بسیار بزرگی است که از هر دزدی بدتر است آموزش سکسی به بچه های زیر 12 سال و اجرای مخفیانه آن لعنت بر امضا کننده آن

    • ناشناس
      5

      آنکس که نداند و نداند که نداند... در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  • ناشناس
    1

    خدا وکیلی فقط احساسی تصمیم نگیرید بحد وفور چراها و چه شدها و که بورد و که خورد ها و ذلت ها در عرصه بین المللی در اذهان هست جوابها را که یافتید حداقل به این نتیجه خواهید رسید که دگر به کی رای ندهید...

  • ناشناس
    3

    اینهایی که میگن تو این برهه حساس میشه بگید کدوم برهه حساس نیست؟
    از وقتی که یادم میاد همیشه این جمله رو شنیدم
    در این برهه حساس
    تا کی باید تو برهه حساس زندگی کنیم
    کی به برهه غیر حساس میرسیم
    من نمیتونم بگم به کی رای بدین یا کدوم بدترن ولی
    بعضی وقتها کاندیدای اصلح با رای ندادن انتخاب میشه

  • ناشناس
    24

    عجب نادونایی هستین واقعا.مملکت به گند کشیده شده بود،روحانی تونست تا حدی درستش کنه.اصلا شماها یه جو عقل تو کله پوکتون هست آیا؟

    • ناشناس
      1

      الان روحانی تون درست کرد مملکت رو؟؟؟ با دلار 20هزار تومنی که عنقریب به 40هزارتومن هم می رسه حتما درست تر هم میکنه مملکت رو. مردم دیگه پول نون خریدن هم ندارن. چه رسد به ...

  • علیرضا
    9

    باردیگر رهبرم اعجازکرد-شاهراهی برحقیقت باز کرد-باردیگر مشت دولت را گشود-مشت ان مردان درحال سجود-مشت مسولان دانگشتر بدست-نوکران کدخدای مست مست-اینکه پنهانی خیانت کرده اند-کودکان را بی دیانت کرده اند-با یونسکوعهد دیرین بسته اند-دربه روی دین وایین بسته اند-درمدارسحرف دین ممنوع شد-بیمبالاتی ولی مشهود شد-خویش را باکفر همپا دیده اند-ملک ایران را اروپا دیده اند-میشودتجویزدرس لودگی-اختلاط وشهوت والودگی-فاش میگویم که صادق نیستید-اگه از سر شقایق نیستسد-انشقایقهاکه درخون خفته اند-خوابتان را بی گمان اشفته اند-این زمین ملک حسین است وعلی-جان فدای رهبرم سید علی-تابه رگها خون غیرت جاری است-این زمین از هر خیانت عاری است-جان فدای رهبر اگاه ما-میکند همواره روشن راه ما-ای برادرنیست دیگر وقت خواب-میرسد هنگامه یک انتخاب-برزمین تشنه ابی لازم است-اتخابی انقلابی لازم است-برزمین تشنه ابی لازم است-انتخابی انقلابی لازم است-مانبوده دپلملت ونیستیم-مانبوده بی ثبات ونیستیم-انقلابی می شناسد درد- رامیشناسد مدرا نامرد را-انقلابی کی پشیمان میشود-کی مطیع نفس شیطان میشود-شرط رهبرانقلابی بودن است-دردل شب افتابی بودن است-ای برادر خیز تا غوغاکنیم-اینجهان مرده رااحیا کنیم

    • صادق
      0

      روحانی تاحالا چه درست کاری برای ملت بدبخت کرده

  • ناشناس
    12

    قطعا باید رای بیاره کاش یک یک کسایی که ادعا شون میشه تو موقعیتی که آون مملکتو دست گرفت دست میگرفتن تا بفهمن چند مرده حلاجند نشینن بیرون د بگن لنگش کن

  • ناشناس
    18

    تا۱۴۰۰ با روحانی

  • سعیده
    13

    فقط رئیسی

  • حسام
    3

    روحانی دستش به خون تمام مسلمانان جهان الوده هست شک نکنیدروحانی قصدبراندازی نظام رادارد

  • زینب
    0

    دوستان و هموطنان عزیز
    این اصلا خوب نیست که ما فقط براساس تبلیفات و فضا سازیهای انتخاباتی همچین تهمت ها و افتراهایی رو به رئیس جمهور قانونی مملکت که منتخب ملت هست بزنیم. نه از لحاظ مذهبی و نه از لحاظ انسانی.ما باید تحمل شنیدن صدای مخالف رو داشته باشیم. هم روحانی و هم رئیسی قرار است که قبول زحمت کنند و مسولیت اداره کشوررو بپذیرند. ولی ممکنه ما سیاستهای یکی رو بپسندیم و یکی رو نه. بنابراین یکی رو انتخاب می کنیم و بهش رای می دیم.
    همه ما ایرانی هستیم و آرزو داریم کشورمان آباد و آزاد و در دنیا سربلند باشه.
    زنده باد ایران و ایرانی
    زنده باد مخالف و منقد دانا و فهیم من

  • سید علی
    2

    مجله تایم در سال ۲۰۱۳، گزارشی تحت عنوان «رییس جمهور ایران، حسن روحانی کیست؟ » منتشر کرد.

    در این گزارش علاوه بر پرداختن به شخصیت حسن روحانی، به زندگی شخصی وی نیز اشاره شده است. سید حسن موسویان در مورد وی گفته بود: «روحانی بیشتر یک شنونده است. او پیش از سخن گفتن بسیار فکر می کند. روحانی معتاد به کار است، ساعت ۷ صبح در محل کارش حاضر می شود و به ندرت پیش از ساعت ۱۰ شب آنجا را ترک می کند. او همچنان دو تا سه بار در هفته به کوه های شمال تهران در منطقه ولنجک می رود و به طور منظم به "شنا" می رود. روحانی عاشق سینمای ایران و هنر سنتی کشورش است و خواننده محبوبش شجریان است.»

    موسویان همچنین در این گفتگو به مرگ فرزند روحانی نیز اشاره داشته است؛ مرگی که روایات متعددی از آن ذکر شده است. تایم با اشاره به اینکه «روحانی در سن ۲۰سالگی ازدواج کرد و ۵ فرزند دارد» به نقل از موسویان ادعا کرده بود که «پسر ارشد او در اوایل سن ۲۰ سالگی در منزل شخصی آنها واقع در پایگاهی نظامی در جنوب تهران ترور شد.»

    تایم می نویسد: «مردی جوان، برای خلبان بودن آموزش داده شده بود، به ضرب گلوله کشته شد؛ قتلی که به باورد خانواده سیاسی بود و قاتل نیز هرگز پیدا نشد.»

    تایم به نقل از موسویان مدعی است: «برای سال ها روحانی برای پیدا کردن قاتل فرزندش تحقیق می کند اما او درنهایت تصمیم به سکوت می گیرد و دیگر پرونده را پیگیری نمی کند.»
    http://shohadayeiran.com/fa/news/73336

    • ناشناس
      1

      موفقم باهت

  • ناشناس
    5

    از انتخاب روحانی متاسفم

  • محمدی
    7

    من هم متاسفم

  • محمود
    4

    آنچه كه در ذاتش وجودداشت به رقيب مظلومش نسبت داد و يك قاتل كذاب و بدون تعادل رواني دوباره به مسند رياست جمهوري نشت كه اصلا صلاحيت انساني و اخلاقي آن راندارد بسيار متاسفم اگر اين انتخاب ملت درست باشد

  • تنها
    3

    واقعاًمتأسفم که چشماتون روحقیقت میبینید بخاطرخوشی دوروزدنیا به قول شاعر که دنیا به خسران عقبی نیرزد ولی کو آدمی که ولی زمانشوبشناسه هرچی ضربه میخوره این ملت ازندونم کاریشونو یه خرده مطالعه کنین وفکر اینجا ایرانه نه لس آنجلس قابل توجه بعضیا

  • ناشناس
    3

    فعلا که این معضل اجتماع رای آورد روحانی یک دام برای جمهوری اسلامی بود

  • ناشناس
    5

    درود بر روحانی گم شین با افکار کثیفتون روحانی مرده مرد

    • ناشناس
      1

      گاهی از ادب بعضی ها میشه فهمید درست چیه.
      طرفدارای روحانی اونایی هستن که اگه رای نیارن خیابون ها رو به اتیش میکشن، و اگه رای بیارن همه جا میرقصن، و حقوق شهروندی رو زیر پا میزارن.
      من میخواستم به موسوی رای بدم، از دیدن طرفداراش فهمیدم نباید ازش طرفداری کنم.
      امیدوارم روزی کشورم ازاین ادم ها که خودشون رو عاقلتر و باکلاستر و فهمیده تر میدونن پاک بشه.
      به نظرم با این همه مدرک واضحه که روحانی و قبیله اش دزدی میکنن،
      من با وعده های پوچ آزادی زنان و روابط بین المللی و طرح های ناموفق و امتحان شده ی روحانی فریب نمیخورم.
      امیدوارم همه ایرانی ها بدون جو زدگی ، به واقعیت ها نگاه کنن.

    • سلام
      0

      من با خیلی از طرفدار های روحانی صحبت کردم درصد قابل توجهی شون وقتی کم میارن تو بحث فحاشی میکنن. معمولا آدم بی تقوا به آدم بی تقوا رای میده..

  • ناشناس
    3

    پسرشو خودش کشته چون یچیزایی ازش میدونسته که به بمب گذاری مجلس اول هم ربط داره هم به جاسوسی پدر و اطرافیانش برای آمریکا

  • قاسم
    4

    روحانی یک دست نشانده رفسنجانی و اصلاح طلبان بی دین و وطن فروش است

  • اصلاح طلب
    5

    از این به بعدنباید تعجب کنید که اگر دیدید دانش آموزان ابتدایی به مادران وخواهران خودشان پیشنهاد سکس می دهند.
    دولت آمده برای آزادی بیشتر مردم ایران...
    و لیاقت عده ای از مردم ماهم همین است،اما آنها که رای دادند این را بدانند که آقای روحانی دارد برای آنها چوب آماده می کند.

  • ناشناس
    3

    دیگه حیا رفته تو این مملکت.اینجا ایرانه دخترهای بی حجاب لس آنجلس نیست.خدایاسایه این رهبرعزیزومهربان و دلسوز راازسراین ملت کم نکن .الهی آمین

  • Sss
    1

    وقتی ترامپ تو امریکا رای بیاره،عجیب نیس روحانی هم تو ایران رای بیاره

  • ناشناس
    1

    روحانی به داد مردم برس گذشته ها گذشته من به بعد درست کن

  • mahdi
    1

    قسمتی از متن 2030 اینه که به فرزند شما آموزش میده برای ارتباط الزامی نیست توی خیابون و کوچه پس کوچه دنبال جنس مخالف بگردید .در همین اطراف خودتان و در منزل شما جنس مخالف حضور داره؟
    تو رو خدا برید اول بخونید درک کنید از کجا داره شروع میکنه بعد بیاین سند2030 روبه سینه بچسبونید.این توافق بین المللی یونسکو رو تا حالا هیچ کس زیر بار نرفته حتی شاه چون ایران خودش مهد تمدنه.محد فرهنگه نیاز به آموزش همگانی نداره

  • نسیم
    0

    کافی است به این فکر کنیم اگه بیست سی خوبه فرانسه و چندین و چند کشور دیگه نپذیرفتن
    اگه اجرایی نشده چرا مباحث شهید و شهادت از کتاب ها حذف شده
    دیگه هر آدم سالمیمیدونه تو همه جای دنیا کسانی که در راه دفاع از کشورشون شهید شدن اسطوره هستن
    خیانت دولت از این تابلوتر

  • ناشناس
    0

    ..............

    • ناشناس
      0

      روحانی ی چبز داشت به اسم برجام که بهش پزبده که اونم ... شد رفت روهوا پولش که نرفت توسفره مردم امابوش همرو خفه گرد

  • ناشناس
    2

    مرگ بر بنی صدر

  • سعید
    0

    حالاچی شد انتخابات تموم شد

    • ناشناس
      3

      چون تو مدینه گزینه های بهتری وجود داشتند . اون زمان کاملاً برخلاف تصوراتی است که شماها دارین . اون زمان کسی علی رو معصوم نمیدانست ، علی هم انسانی بود مثل بقیه و هیچ وجه تمایزی با ابوبکر و عمر و ابوذر و غیره نداشت . همه یاران پیامبر بودند . ای خدا شماها کی میخواید قبول کنید ؟!

  • زهور
    0

    همیشه فکر میکردم مردم مدینه چرا به امیرالمومنین ع وفادار نبودن. یا مردم کوفه چرابا حسین ع چنین کردند. ولی الان دورو بر خودم از اون بیچاره ها بدتر میبینم. اگر اونها عبرتی نداشتند و اشتباه کردند ولی ما بادیدن اونها باز هم کارهاشون رو انجام دادیم و اشتباه آنها رو تکرار کردیم. لیاقت ما از حسن فریدون بیشتر نیست. متاسفم

  • مستعار
    0

    در سایت بهشت زهرا تاریخ فوت پسر روحانی 04/01/1375 ذکر شده

  • محسن
    0

    اینم داغونه

  • رزمنده
    0

    اگه میخواهید بفهمید چه کسی بدرد کشور میخوره بین ببینی تو مدت مدیریتش چه کار خوبی برای مردم کرده با سند مدرک نه هرکس هر چی گفت باور کنیم بااین بر اورد کار کردها متوجه میشوی

  • ناشناس
    0

    از خداوند متعال خواهانیم که به زودی این حقیقت آشکار شود ان شاءالله.

  • راضیه عسلی نژاد
    0

    چشماتون روحقیقت میبینید بخاطرخوشی دوروزدنیا

  • علی
    0

    من متعجم از این مردم ، چطور از حسن روحانی متنفرند اما باز هم به روحانی رامی دهند...
    حسن روحانی انسانی است که نان را به نرخ روز میخورد ، افرادی مثل او دنبال منافع خود هستند...
    ما مردم در قبال این مملکت کوتاهی میکنیم، باید برای انتخابات افرادی راکه جاهل هستند روشن کنیم تا به فرد بی لیاقت و خاعنی همچون حسن روحانی رای ندهد...
    ضرری را که حسن روحانی در مورد مسئله هسته ای و برجام به این کشور عزیز زد ، سالها زمان میخواهد که جبران شود...
    من نمیدانم بعضی ها به چه چیز روحانی افتخار میکنند؟؟؟؟؟
    از افتخارات حسن روحانی این استکه تعداد زیادی از جوانان ما را بی کار کرد..
    بسیاری از کارخانه ها و تولیدی ها را تعطیل کرد..
    با مسئله برجام علاوه بر اینکه تحریم را برنداشت بلکه چند تحریم دیگر را هم اضافه کرد...
    راکتور هسته ای را سیمان گرفت و زحمت دانشمندان این کشور را نابود کرد...
    از همه مهمتر کشور عزیزمان ایران و مردم غیورش را نزد بیگانگان خوار و ذلیل کرد...
    و........

    در مورد پسرش هم مسئله چیز دیگری است، و همانطور که اشاره شد خود روحانی در این مسئله نقش داشته است...

  • هلن
    0

    چقدر این صحبتها صحت دارد؟ قتل یا خودکشی

  • یاسی
    0

    اگر کسی تقوا داشته باشه کاری قبول میکنه که از پسش برمیاد و چون به خدا اعتقاد داره در مسئولیت اش خیانت نمیکنه. نمیدونم حقیقت درست در مورد محمد روحانی چیه و چون با تفکرش مخالفم نمیام بدون اطلاع نظر بدم. اما دارم راجع بهش تحقیق میکنم. در مورد بیست سی چیزی که مشخص اینه: سالهاست آمریکا داره این کار میکنه نتیجه این عملش چیزی جز تعرض در همه جا به دختران نبوده. فرانسه که کشوری سکولار میدونه که به نفعش نیست و ردش کرده. بهتره عاقل باشیم و نسبت به اتفاقات دور و برمون بی تفاوت نباشیم.

  • ناشناس
    0

    واقعانمی دونم چی بگم!مبهوت شدم !

  • ناشناس
    0

    ماجرا از این قرار است
    مشاجره لفظی بیم پدر و پسر اتفاق افتاده
    علت مشاجره هم مسایل خانوادگی بوده
    حسن عصبانی شده و فرزند را با ۲ گلوله بقتل رسانده

    • مرضیه
      0

      بله.حقیقت همینه.

    • ناشناس
      0

      خون مظلوم به هدر نخواهد رفت...
      روزی خواهید فهمید که :
      محمد میخواسته اسرار پدر رو (خیانت های پدر رو) برای مسولین فاش کنه که بوسیله خانواده یا حلقه اطراف پدرش کشته شده.

      بعد هم انگ مسایل ناموسی رو بهش زدن.چرا؟
      چون اون سالها مردم فضولی توی مسایل رو ننگ میدونست ولو اینکه توی مسال ناموسی شمر!چه برسه یکی از روحانیون و مسولین کشور رو.این بهترین پوشش برای مخفی کردن مسئله و به فراموشی سپردن این قتل بوده.
      تا گند جاسوس بودن حسن فریدون در نیاد.



      ادواردو آنیلی رو هم کشتن بعد انگ معتاد بودن و خودکشی بهش زدن.!

  • ناشناس
    0

    خداوند کسانی را که به این مملکت خیانت میکنند به سزای اعمالشان برساآخرین خبر : یمن سلاح جدید رو می کند
    تاریخ انتشار: 97/02/03 10:01
    العالم/ واحد صنایع نظامی یمن، پس از بازدید رییس شورای عالی سیاسی این کشور از صنایع نظامی نیروهای مسلح، از رونمایی سلاحی جدید و استفاده از آن در نبرد با ائتلاف سعودی طی روزهای آتی خبر داده است.

    «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز گذشته (یکشنبه) از واحد صنایع نظامی نیروهای مسلح یمن بازدید کرده است.

    واحد صنایع نظامی در نیروهای مسلح یمن از اسلحه جدیدِ بومی رونمایی و اعلام کرده که قرار است طی روزهای آتی وارد خدمت نظامی برای مواجهه با تجاوز سعودی- آمریکایی به یمن شود.

    واحد اطلاع‌رسانی جنگ ( الاعلام الحربی) گزارش داده که صالح الصماد از یک کارگاه وابسته به واحد صنایع نظامی نیروهای مسلح بازدید کرده و در جریان ساخت و تولید سلاح‌های توپخانه‌ای جدید قرار گرفته است. این سلاح یکی از صنایع نظامی بومی یمن محسوب می‌شود.

    رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین در این بازدید، از روند ساخت و تولید مهمات و سلاح‌های مورد نیاز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در جبهه‌ها و محورهای مختلف نبرد با دشمن، مطلع شده است.

    در تازه ترین اقدام نظامی عربستان سعودی علیه یمن، جنگنده های این کشور در دو حمله متوالی به روستای الراقه واقع در منطقه بنی قیس استان حجه یمن یک مراسم عروسی را هدف قرار داده و بیش از چهل تن از شهروندان یمنی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.



    همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
    آخرین خبر در تلگرام
    https://t.me/akharinkhabar
    آخرین خبر در ویسپی
    http://wispi.me/channel/akharinkhabar
    آخرین خبر در سروش
    http://sapp.ir/akharinkhabar
    آخرین خبر در گپ
    https://gap.im/akharinkhabar
    akharinkhabar.ir/world/4200140ند

    • shahram
      0

      سلام
      چرا 4نفر ادم جدید نمیارن واسه کاندیدا این همه جوان داریم دیگه ملت خسته شده از قالیباف ازمحسن رضایی روحانی

  • mr nowruzi
    0

    همین الان یهویی تیرماه سال 1397 مملکت در امن و امان همچی خوب هوا خنک حسن روحانی فوق العاده جیبا پر پول دلار مفت طلا که تو خونه همه پیدا میشه..چی؟بله؟شما خونه ندارید؟پس حتما تو حباب گیر کردین حتما با اقای جهانگیری تماس بگیرید ایشون کارشناس ترکوندن حباب هستن

  • ناشناس
    0

    وقتی که محمد روحانی به ضرب گلوله کشته شد ، حسن روحانی و همسرش در سرخه در یک عروسی بودند . خبر دادند سریع خودش را به تهران رساند . پس نمی تواند خود حسن پسرشرا کشته باشد .

    • ناشناس
      2

      با این اطلاعات دقیقی که شما می فرمایید دو نتیجه به دست میاد:
      1.شما مسول رسیدگی به پرونده ایشون هستید.
      2.شما قاتل هستید.
      .
      .آیا این بای شما کافی نیست؟!

  • ناشناس
    2

    کسی که دستش به خون فرزندش آلوده باشدآیا به مردم عادی رحم ومروت خواهدکردوزندگی اقتصادی مردم رافلج کرده سفرازکوچک شدن دیگه سفره ای درکارنیست چون سفره راخوردهاند.قاتل

    • پ
      0

      فقط. میتونم بگم. ظلم. پایدار. نمیتونه.

    • پ
      0

      فقط. میتونم بگم. ظلم. پایدار. نمیتونه.

  • ناشناس
    0

    حالم از هرچه قدرت وسیاست بهم میخوره هیتلر زمان مرگش گفت اگر میدونستم عمر اینقدر کوتاه هست سعی میکردم در آرامش زندگی کنم

  • یاسان
    0

    نمیدانم چرا در طول نوشتن این مطلب بارها یک موضوع و گاه یک پاراگراف کامل را تکرار کرده‌اید؟ روشی غیرحرفه‌ای که نوشته‌تان را کشدار و خسته‌کننده می‌کندو شاید هم قصد داشته‌اید مطلب را مفصل و طولانی جلوه دهید در هر حال از دید قواعد ژورنالیسم کاری است اشتباه

  • محمدهادی
    0

    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم

    • فرهاد
      0

      الان برات 100 میلیون میزند بحساب حالش را ببر بنده خدا من فوق لیسانس دارم با زن و بچه بخاطر اشتباه یک قاضی 200 میلیون هم بدهکار شدم بیکارم حتی پول رهن و اجاره ندارم با زن و بچه هر دو سه روز خانه یکی می خوابم تو از زندگی سیر شدی؟ اینقدر در این مملکت ادم بدبخت است که تو در بین انها هیچ هستی

  • کریم زعفرانی تبریزی
    0

    خداوند عاقبت ما رو ختم بخیر کنه با این مسئولین پاک ومطهر

  • احمد خوداری
    0

    با سلام و احترام و تحیات فراوان
    امیدوارم روزی برسد که شایسته سالاری و کار ناب جهادی مد نظر کارگزاران انقلاب اسلام باشه.

  • ناشناس
    0

    حرف مفت میزنن نوری زاد کدام حرفش راست بوده آخه؟؟؟!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    حرف مفت میزنن نوری زاد کدام حرفش راست بوده آخه؟؟؟!!!!!!!!!!

  • یامهدی
    0

    خون شهدا بزنه به کمر روحانی و هرچی ضد ولایت فقیه هست

  • یامهدی
    0

    خون شهدا بزنه به کمر روحانی و هرچی ضد ولایت فقیه هست

آخرین اخبار