تلاش بیش از 5500 نفر برای تصاحب 116 شغل؛

علاوه بر مشکلات ثبت نامی و گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان استخدامی بیمارستان های شرق گلستان، برگزاری این آزمون نیز با حواشی جالبی همراه بود.

حواشی و واقعیت بغرنج آزمون استخدامی بیمارستان‎ها در شرق گلستان + تصاویر

طی هفته های اخیر شاهد انتشار آگهی بکارگیری 116 نفر منشی، نگهبان و نظافتچی در بیمارستان ها و کلینیک های سه شهرستان حوزه شرق گلستان بودیم.

به گزارش گلستان24، از سویی باید یاداور شویم که بکارگیری این نیروها بصورت شرکتی می باشد و به تبع آن مهیا سازی زمینه های گزینش و آزمون نیز به عهده شرکت مدنظر بود که در اولین قدم، این شرکت در ثبت نام افراد متقاضی با مشکلات عدیده ای روبرو شد بطوریکه در روز آخر ثبت نام  به علت مشکل فنی سایت ثبت نام کننده، بسیاری از افرادی که فیش 300 هزار ریالی ثبت نام را واریز کرده بودند، نتوانستند مراحل بعدی ثبت نام خود را کامل کنند و این مشکل تا پاسی از آن شب ادامه یافت و مسئولین سایت پس از رفع مشکلات، برای افرادی که فیش بانکی را واریز کرده بودند فرصتی چند ساعته دادند تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند که باز هم برخی با مشکلات فنی سایت از جمله دیر لود شدن و... روبرو شدند و از ثبت نام باز ماندند.

این مشکلات با واکنش های مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی همراه بود و آنها خواهان رسیدگی مسئولین بودند.

1

2

13

4

اما مشکلات متقاضیان شرکت در آزمون به اینجا ختم نشد و آنها در گرفتن کارت ورود به جلسه نیز با مشکلاتی روبرو شدند و گویا با اجازه مسئولین برگزاری آزمون، آن دسته از ثبت نام کنندگانی که موفق به دریافت کارت ورود به آزمون نشده بودند، با کارت ملی وارد جلسه شده بودند(بهترین روش برای کم کردن ناراحتی داوطلبان بود).

روند این استخدامی با حواشی های زیادی روبرو بود تا جایی که حتی در برگزاری آزمون نیز حواشی ای وجود داشت و به گفته شرکت کنندگان آزمون، پاسخ نامه ها فاقد پلمپ مخصوص بوده و همچنین سوالاتی که در این آزمون بخصوص برای افراد دارای مدرک لیسانس به بالا طرح شده بود، از سطح پایینی برخودار بود تا جایی که با واکنش های متخلفی روبرو شد.

5

6

7

8

9

برخی پیام ها و واکنش ها از سوی مدیران کانال های تلگرامی و کاربران فضای مجازی گویای برخی مسائل بود که جو بی اعتمادی را بر برگزاری این آزمون حاکم می ساخت و برای جلوگیری از چنین مشکلاتی ایجاب می کرد که امور برگزاری این ازمون به آموزش عالی کشور(سنجش) واگذار شود تا در ادامه هیچ گونه شبهه ای ایجاد نشود چرا که سازمان سنجش در برگزاری آزمون های خود تمام نکات امنیتی و حفاظتی آزمون را در نظر می گیرد.

اما آنچه مسلم است با شرکت 5700 داوطلب استخدام در مکان های یاد شده، مبلغی قابل توجهی (5700*300000)(ریال) جمع اوری شد که این مهم نیز بازخوردهای متناسب با خود را داشت.

گذشته از موارد یاد شده، این آزمون با همه مشکلات خود، آشکار کننده یک معضل اجتماعی به نام "بیکاری" بود که هزاران نفر برای تصدی 116 شغل تلاش کردند و می طلبد دولت مردان و مسئولین واقعیت های موجود را از چنین اتفاقات لمس کنند و به جای پرداختن منازعات سیاسی و جناحی، برای مرتفع کردن مشکل اشتغال جونان چاره جویی کنند.

انتهای پیام/

منبع: کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار