بسیاری از رسانه‌های داخلی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با انتشار عکسی از یک نوزاد گزارش دادند که گروه تروریستی داعش در جنایتی بی‌سابقه، اقدام به بمب گذاری یک کودک 40 روز درشهر فلوجه کرده است.

اشتباه عجیب رسانه دولت در انتشار عکس نوزاد بمبگذاری‌شده+عکس

ایرنا گفته که براساس تصاویری که روز دوشنبه خبرنگاران جنگی عراق در اختیار ایرنا قرار داده اند گروه تروریستی داعش در جنایتی بی‌سابقه، اقدام به بمب گذاری یک کودک 40 روز درشهر فلوجه کرده است.

به گزارش گلستان24،
 این رسانه با استناد به این عکس گفته‌اند که داعش بخشی از سر و گردن این نوزاد بمب گذاری شده فلوجه‌ای از زیر خاک بیرون قرار داده و بقیه بدنش در خاک مدفون بود و وضعیت کودک در تصویر نشان می‌دهد که پیش از مرگ درحال دست و پا زدن بوده است.


 پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که عکس منتشر شده کودک فلوجه‌ای نبوده بلکه یک نوزاد در حلب سوریه است که بر اثر حملات خمپاره‌ای جان خود را از دست داده است.

برخی رسانه‌های دیگر داخلی نیز این خبر را به نقل از یک رسانه‌ عراقی منتشر و تصویر همین نوزاد را منتشر کرد‌ه‌اند.

 شکی نیست که گروه تکفیری صهیونیستی داعش تمام ارزش‌های انسانی را در عراق و سوریه زیر پا گذاشته و به نام اسلام دست به بدترین جنایات می‌زند تا چهره اسلام ناب را تخریب کند اما جا دارد که رسانه‌های معتبر داخلی در انعکاس اخبار دقت بیشتری نمایند.

منبع: جهان نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار