قاصدک ؛ بنام پرستاران بکام پزشکان !!!

عدم پرداخت مطالبات پرستاران بیمارستان 5 آذر در طرح قاصدک و تبعیض در آن باعث وضعیت نابسامان زندگی آنها شده است .

انتقاد پرستاران بیمارستان 5 آذر از اختلاف نجومی حقوقشان با پزشکان +جزییات

به گزارش گلستان24، در پی گزارش تعدادی از کارکنان بیمارستان 5 آذر در خصوص وضعیت نامناسب دریافتها و مزایا به این پایگاه خبری و با توجه به رسالت این رسانه در پیگیری مطالبات مردمی ، خبرنگار ما روز گذشته به این بیمارستان رفت و از نزدیک جویای احوال کارکنان شد.

با توجه به درخواست جدی پرستاران از درج نام و تصویر و ضبط صدای آنها بنا به وظیفه اخلاقی این رسانه خودداری شد اما خوب است مسئولین امر با دید یک نقد سازنده  به این مطلب نگریسته و به فکر رفع این مشکلات باشند .

یکی از پرستاران به نمایندگی از سایر پرستاران بیمارستان 5 آذر گرگان در خصوص عدم پرداخت چندین ماهه طرح قاصدک ،حق مسکن،حق لباس خود در گفت وگو باخبرنگار ما گفت:علاوه برعدم پرداخت طلب های خود از شش ماهه دوم سال 94 با کاهش قابل توجه مزیت های خود روبه رو شده ایم.

وی افزود : وزیر بهداشت در مصاحبه های خود اعلام می کند متخصصان 3 برابر پرستاران حقوق می گیرند که این یک ادعای بی اساس و بی پایه است ،چون نه تنها پزشکان در حقوق های خود اختلاف نجومی با پرستاران دارند بلکه میان پرداخت های طلب ها نیز میان پزشکان و پرستاران تبعیض قائل می شوند.

دو تن دیگر از پرستاران در بیان مشکلات خود نسبت به عدم پرداخت معوقات خود گفتند: متاسفانه شرایط را به حدی برای ما سخت کرده اند که برای خرید روزمره و هزینه تحصیل بچه های خود با مشکلات جدی روبه روهستیم و ما را به حداقل ها راضی کرده اند این در صورتی است که بیشتر زحمت های بیماران را پرستاران می کشند ولی حقوق های میلیونی به حساب مدیران واریز می شود.

آنها در توضیحات خود اضافه کردند : یک بار که برای عدم پرداخت معوقات خود اعتراض کردیم به ما انگ سیاسی زده و ما را به شکل های مختلفی تنبیه کردند و با تهدید های زیادی از بخش های مختلف رو به رو شدیم که این گونه رفتارهای مسئولین باعث دلسرد شدن پرستاران می شود.

یکی دیگر از پرستاران در تکمیل سخنان همکاران خود تصریح کرد: متاسفانه علاوه بر این که در پرداخت های طرح قاصدک با کاهش ومعوق شدن پرداخت ها مواجه شده ایم مسئولین در پرداخت حق لباس ما هم در شش ماهه دوم سال94 کوتاهی کرده اند و این موضوع باعث شده  برای کار در گرمای تابستان مشکلات زیادی داریم و اگر هم قرار باشد لباس را خریداری کنیم باید پول آن را از جیب بپردازیم.

وی با بیان اینکه بارها برای پیگیری برخورد های بد همراهان بیمار  پیگیر شده ایم ، خاطرنشان کرد: با جدیت خواستار تنظیم منشوری برای دفاع از حقوق پرستاران شده ایم اما در این مورد با بی توجهی مسئولین مواجه شده ایم .

وی بیان داشت: به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب عید 95 بدترین عید 12 سال اخیر بود  در حالیکه برخی پزشکان در طرح قاصدک مبالغ چند ده میلیونی دریافت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار