از نرفتن به پارتی شبانه تا حضور در شبکه جم (GEM)

پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماههاست مشغول کار برای جم GEM TV است، به ترکیه رفته و در تله فیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.

پردیس افکاری به جم تی وی پیوست + عکس

به گزارش گلستان24، این روزها نام پردیس افکاری ، بازیگری که حضورش در شبکه ماهواره ای جم حسابی خبرساز شده زیاد شنیده می‌شود. البته او چندی پیش نیز به واسطه اظهار نظر جنجالیش پیرامون اینکه دلیل بیکاریش عدم حضور در پارتی های شبانه است نیز حسابی خبر ساز شده بود.

 

پردیس افکاری


به گزارش سایت ناگهـان، شنیده ها حکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال «بدون شرح» که خودش ماه‌هاست مشغول کار برای شبکه ماهواره ای جم است، به ترکیه رفته و در تله فیلمی به نام «شهر قشنگ» از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.


افکاری که پس از بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی و صدف طاهریان در شبکه جم حضور یافته از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون “گزل” و “دخترک کنار مرداب” وارد سینما شد و در طی سالهای بعد نیز اغلب ایفاگر نقشهای مکمل آثار سینمایی بود.

 

پردیس افکاری


این بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1343 در تهران است ، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد و در سن 16 سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند.


پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.    

  
از جمله آخرین فیلمهای اکران شده او می‌توان به شور شیرین و گیرنده اشاره کرد که در این بین شور شیرین به واسطه تصویرسازی بخشهایی از زندگی شهید محمود کاوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت.


افکاری به موازات سینما سابقه فعالیتهای تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریالهای در مسیر زاینده رود،فکر پلید و پنج کیلومتر تا بهشت بازی کرده  است.

 

پردیس افکاری


افکاری قبل از حضور در شبکه جم یک بار دیگر نیز خبر ساز شده بود. او در گفت وگویی درباره علت بیکاری اش گفته بود: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کار ندارند. فکر می کنم دلیل این موضوع هم مدیریت های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام بدهد.


افکاری عنوان کرد:این روزها هر کسی که کمی پول ته جیب خود دارد تهیه کننده می شود و تمام اقوام خود را وارد یک کار می کند و درنهایت یکسری رنگ و حرکات باعنوان فیلم سینمایی و سریال ارائه می دهند.

منبع: ناگهان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار