مستند "سید احمد آقا" با کد 9517، داستان پیرمردی معلول اما با تجربه عرصه بافندگی در شهرستان گرگان است که سوژه "قهرمان من" مستندسازان گلستانی شد و برای حضور در برنامه ماه عسل نیازمند آرای شما هم استانی ها می باشد.

فیلم/ با رای خود معلول موفق گلستانی را میهمان برنامه ماه عسل کنید

به گزارش گلستان24، جشنواره «قهرمان من»، چالشی جدید از برنامه محبوب ماه عسل برای قهرمان‌سازی از چهره‌های اجتماعی تاثیرگذار ایرانی در حوزه‌های مختلف‌ است. این جشنواره  قصد دارد با معرفی چهره‌های تاثیرگذار اجتماعی که در هر سال قدم تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف برداشته‌اند، گام کوچکی در معرفی چهره‌های گمنام، به عنوان قهرمانان شهر و دیارمان بردارد.

مستند "سید احمد آقا" با کد 9517، داستان پیرمردی معلول اما با تجربه عرصه بافندگی در شهرستان گرگان می باشد که سوژه "قهرمان من" مستندسازان گلستانی شد و اکنون که به مرحله پایانی انتخاب مستند برتر این چالش راه یافته، برای حضور این معلول گلستانی در برنامه ماه عسل نیازمند آرای شما هم استانی ها می باشد.

این مستند داستان زندگی فردیست که معلولیت محدودیتی برایش نداشت.فردی که زمانی به عنوان اوستا کار بر سر ساختمان ها کار می کرد الان به عنوان یک کاموا فروش مطرح در شمال کشور است.

ایشان تعمیرکار ماشین های بافندگی بوده و در بازه ای از زمان شاگردهای بسیاری را تحویل جامعه داده است.سید احمد آقا که اکنون حدود 77 سال سن دارد فردی با تجربه در عرصه بافندگی می باشد. ایشان در حدود 35 سالگی قطع نخاع شده است.

به دلیل محدود بودن زمان رای گیری، علاقه مندان برای رای دادن به این مستند باید در اسرع وقت با ارسال عدد 7 به شماره 2000780، لینک دانلود اپلیکیشن 780 را دریافت کرده و بعد از نصب اپلیکیشن به صفحه ویژه ماه عسل بخش مسابقه قهرمان من رفته و سپس کد این ویدیو که 9517 می باشد را وارد کرده و نظر خود را ثبت کنید.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار