رئیس اداره اوقاف گرگان عنوان کرد:

حجت الاسلام غیرتمند گفت: طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص گرگان برگزار گردید.

اطعام افطاری ساده به بیش از 130 هزار نفر از محل موقوفات در طرح ضیافت الهی

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والسملیمن سعید غیرتمند، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گرگان عصر دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح ضیافت الهی طبق سنوات قبل در امامزادگان شاخص گرگان برگزار شد اظهار داشت: در این طرح برنامه‌هایی همانند دعا و مناجات، نمازهای جماعت، اجرای برنامه‌های قرآنی، پاسخگویی به احکام و شبهات، محافل انس با قرآن کریم،برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ویژه برنامه های شب قدر اجرا گردید.

غیرتمند با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب‌های فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی امسال برپایی سفره‌های افطار و اطعام دهی ساده طی ۳۰ شب  از محل خیرین بانیان موقوفات مرتبط با بحث اطعام، عزاداری و اجرای طرح مودت ؛ در در حرم مطهر امامزاده‌های شاخص گرگان بود که بیش از 130 هزار نفر از این اطعام متبرک بهره مند شدند.

رئیس اداره اوقاف گرگان اظهار نمود: از دیگر ویژه برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضورقاری ممتاز و بین المللی "دکتر عبدالناصر حرک" از مصر در مسجد جامع سرخنکلاته و برگزاری محافل انس با قرآن تحت عنوان محفل انس همراه با نسیمی از جنس مِنا با حضور قاری بین المللی استاد فلاح از بازماندگان فاجعه منا در شهرستان گرگان بود.

وی افزود: همچنین برنامه ترتیل خوانی و جزء خوانی در سه بقعه شهر گرگان متمرکز با پخش استانی و کشوری در امامزاده عبدالله گرگان با حضور قاریان ممتاز استانی از اهل تشیع و اهل سنت در کنار هم برگزار گردید که با استقبال خوبی روبرو شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان تصریح کرد: جمعیتی نزدیک به۲۰۰ هزار نفر در ویژه برنامه های ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان در ماه مبارک رمضان، شرکت نمودند.

وی اظهار داشت:نماز عید فطر در امامزادگان و بقاع شاخص شهرستان با حضور پنج هزار نفر از روزه داران و نمازگزاران ماه رحمت الهی برگزار شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار