با حضور قائم مقام سازمان اوقاف کشور برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گرگان ظهر امروز با حضور سردار عابد قائم مقام سازمان اوقاف کشور در سالن اجتماعات ادره کل اوقاف گلستان برگزار شد و حجت الاسلام مهدوی راد بعنوان رئیس جدید معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24، در مراسمی با حضور سردار عابد قائم مقام  و معاونین ریاست سازمان اوقاف کشور حجت الاسلام حاتمی معاون حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف کشور ، عباسعلی جعفری معاون بهره وری و اقتصادی ، حجت الاسلام حسنی نیا رئیس اداره تحقیق و حسابرسی  و محمد روح الامینی معاون توسعه و منابع انسانی سازمان و حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان آئین تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان گرگان برگزار گردید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در این جلسه با بیان اینکه وقف، سنت حسنه دین مبین اسلام و افتخار جامعه اسلامی می باشد به اهمیت و جایگاه وقف در جهت برآورده نمودن نیازهای جامعه اشاره نموده و خواستار مدیریت صحیح منابع این سنت حسنه گردید .

حجت الاسلام سهرابی در جلسه بررسی عملکرد 4 ماه نخست اول سال و بررسی شناسه برنامه های تدوین شده برای ادراه کل اوقاف گلستان اظهار کرد : اوقاف گلستان دارای 5 هزار موقوفه و بیش از 34 هزار رقبه متصرفی می باشد از این رو در جهت احیای موقوفات اقدامات گسترده ای صورت گرفته است . وی گفت در مدت یک ماه حضورم در اوقاف گلستان سعی نمودم بازدید میدانی از موقوفات و بقاع استان داشته باشیم از این رو احیای موقوفات فرسوده و سرمایه گذاری و هچنین سند دار کردن موقوفات و کارهای عمرانی و فرهنگی را در الویت کاری اوقاف گلستان در سال جدید قرار قرار خواهم داد . سهرابی افزود : با توجه به 123 بقعه متبرکه در استان سعی داریم که تمامی بقاع متبرکه را به سیستم های نوین روز و فضای مجازی بهره مند سازیم تا شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باشیم .

وی در ادامه با تقدیر از حجت الاسلام غیرتمند ، به حجت الاسلام مهدوی راد ریاست جدید اوقاف شهرستان گرگان آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

سردار عابد قائم مقام سازمان اوقاف کشور و هیئت همراه  در جمع کارکنان اوقاف گلستان اظهار کرد : در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل فعالیت های زیادی انجام شده است که باید به صورت گسترده اطلاع رسانی گردد و این حق طبیعی مردم است که بدانند اوقاف یک نهاد امانت دار و صادق برای موقوفات و بقاع متبرکه است . وی تصریح کرد : وقتی اجرای امنیانه نیات واقفین به درستی اطلاع رسانی شود مسلما مردم با وقفهای جدید متناسب با نیاز روز جامعه ترغیب می شوند . قائم مقام سازمان اوقاف بیان داشت : همکاران گرامی ما در سازمان اوقاف در بازرسی هایی که هر ساله صورت می گیرد بایستی مسائل و مشکلاتی که در هر حوزه وجود دارد را با توجه به حضور معاونت های مختلف سازمانی در هر بخش ، مرتفع نموده و در جهت تحقق شعار سال گام بردارند .

حجت الاسلام غیرتمند در این مراسم با اشاره به عملکرد خود در ۱۴ ماهی که در پست ریاست اوقاف شهرستان گرگان بوده است، گفت: در این مدت ۱۰ وقف جدید ایجاد شده است.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی، توزیع بیش از پنج هزار بروشور، راه اندازی مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان، برگزاری مسابقات قرآنی بالای ۱۸ سال در هشت رشته با شرکت بیش از پنج هزار نفر و همچنین طرح ملی تربیت حافظان قرآن در این ۱۴ ماه به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

حجت الاسلام غیرتمند اظهار کرد: اتصال دو هزار و ۵۰۰ رقبه به ۱۳ سند در سامانه جامع موقوفات با توجه به ۵۴ هزار رقبه که در شهرستان گرگان وجود دارد.

حجت الاسلام 'عباسعلی مهدوی راد' رییس جدید این اداره نیز برنامه های خود را بیان کرد و گفت: در گرگان به عنوان مرکز استان کارهای بسیاری باید انجام شود که این نیازمند همکاری و توجه مسوولان استانی و شهرستانی است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید غیرتمند تقدیر شد و حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد بعنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان معرفی گردید.

خاطر نشان میشود حجت الاسلام غیرتمند بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امورخیریه گناباد در استان خراسان رضوی معرفی شد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام مهدوی راد پیش از این ریاست اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی را به عهده داشته و ریاست اوقاف و امرو خیریه مانه و سملقان نیز در رزومه وی وجود دارد .

معارفه حجت اسلام مهدوی راد (1)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (2)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (3)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (4)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (5)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (6)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (7)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (8)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (9)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (10)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (11)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (12)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (13)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (14)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (15)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (16)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (17)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (18)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (19)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (20)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (21)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (22)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (23)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (24)معارفه حجت اسلام مهدوی راد (25)

ارسال نظر

آخرین اخبار