لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالیت با بیماری اوتیسم دخترش دست و پنجه نرم می‌کند، برای معالجه فرزندش به امریکا مهاجرت کرد.

لادن طباطبایی برای معالجه فرزندش به امریکا مهاجرت کرد

به گزارش گلستان24، لادن طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون به خاطر بیماری دخترش سها از سال ۹۱ به صورت رسمی از عرصه هنر خداحافظی کرده بود، امروز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از مهاجرت به آمریکا خبر داد.

 

لادن طباطبایی


دختر طباطبایی مبتلا به بیماری اوتیسم است و او سال‌ها برای آگاهی بیشتر نسبت به این بیماری تلاش کرد و حالا تصمیم گرفته است برای درمان هرچه بهتر فرزندش به امریکا مهاجرت کند.


بیماری اوتیسم (درخودماندگی یا Autism) یکی از بیماری های جدی گروه بیماری های رشدی اختلالات طیف اوتیسم بوده که در اوایل دوره کودکی (معمولا قبل از 3 سالگی) ظاهر می شود. هرچند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است، اما همه انواع اوتیسم برتوانایی برقراری ارتباط با دیگران توسط کودک، تاثیر می گذارد.


تعداد کودکان مبتلا به اوتیسم در حال رشد است. هرچند درمان و شفای کاملی برای درمان اوتیسم وجود ندارد، اما درمان جدی و بموقع اوتیسم تغییرات بزرگی در زندگی کودکان مبتلا به بیماری ایجاد می‌کند.


این اختلال در بیماران اُوتیستیک باعث می شود که مغز نتواند در زمینه رفتارهای اجتماعی و مهارتهای ارتباطی به درستی عمل کند . کودکان و بزرگسالان اُتیستیک در زمینه ارتباط کلامی و غیر کلامی رفتارهای اجتماعی ، فعالیتهای سرگرم کننده و بازی دارای مشکل می باشند.

منبع: ناگهان

ارسال نظر

آخرین اخبار