مدیر موسسه طلیعه ظهور:

مدیر موسسه طلیعه ظهور گفت: رسانه ها و دانشگاه ها در دشمن ستیزی و شیطان ستیزی کم کاری کرده اند.

رسانه ها و دانشگاه ها در دشمن ستیزی کم کاری کرده اند

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی شامگاه چهارشنبه در دومین نشست استانی مدیران وستایشگران هیئات مذهبی در گرگان گفت: متاسفانه دشمن ستیزی و شیطان ستیزی از عرصه‌هایی است که به آن پرداخته نشده است و در این امر هم رسانه‌ها و هم دانشگاه‌ها و هیئت‌ها و ... کم کاری کردیم.

وی بیان کرد: اگر در شخص، مجموعه یا هیئتی نشانه‌های پرستش خدا دیده نشود قطعاً در حال پرستش شیطان هستند.

وی افزود: لازم است مصاف بی انتهای شیطان و انسان را بفهمیم چرا که ما یکسره در جنگ با شیطان هستیم و اگر غفلت کنیم با تمام وجود و تمام نیروها مسخر شیطان می‌شویم؛ به هر حال ما یا در سپاه شیطانیم یا در سپاه خداوند رحمان.

مدیر موسسه طلیعه ظهور بیان کرد: اصلی‌ترین هدف خلقت انسان این است که انسان از راه رهایی از شیطان به بندگی خدا برسد و شیطان را به سبک ابراهیم خلیل الله کیش و مات و مبهوت کند.

وی با اشاره به سوره اعراف گفت: سوره اعراف یکی از سوره‌های مربوط به شیطان شناسی و در واقع می‌توان گفت دانشگاه شیطان شناسی است.

مدیر موسسه طلیعه ظهور اظهار کرد: ما باید در دانشگاه‌های خود دکترای شیطان شناسی و شیطان ستیزی داشته باشیم و اگر کمی دقیق‌تر بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم باید دانشگاه شیطان شناسی داشته باشیم.

حجت الاسلام حیدری کاشانی با بیان اینکه قرآن رمزی‌ترین کتاب عالم و نقشه گنج و سعادت است، افزود: افرادی که قرآن را ساده می‌پندارند بدانند در هیچ کجای عالم نقشه گنج را با زبان عادی نمی‌نویسند و برای اینکه بتوانند از آن استفاده کنند باید آن را رمزگشایی کنند.

حجت الاسلام حیدری کاشانی افزود: خداوند در قرآن به داستان زندگی ۲۳ پیامبر اشاره می‌کند که یکی از وجوه مشترک بین پیامبران ستیز با شیاطین است.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم در ارتباط با شیطان رابطه خود را با خدا به وجود بیاوریم، اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های عرفان اسلامی این است که شیطان را به راه بیاوریم و کنترل کنیم چرا که اگر این کار را نکنیم شیطان در متن اندیشه ما، دین ما، زندگی ما و دانشگاه ما و هیئت‌های ما نفوذ می‌کند.

منبع: مهر گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار