بلی باید عدالتخواهان و مطالبه گران در زندان حبس تا رانتخواران و مفسدان اقتصادی با خیال اسوده و بدون کوچکترین دغدغه ایی همچون حیوان بچرند و بغلتند!!

سرنوشت 3200 تن گندم فاسد در گلستان همچنان در ابهام؟

به گزارش گلستان24، محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان نوشت:

در داخل کشور اسلامی یک سوءاستفادهچی، یک مفسد، یک طماع، یک آدم زرنگ و ناقلا بیاید از منابع عمومی کشور که متعلق به همه ی قشرهاست سوءاستفاده کند و بی حساب و کتاب ببرد. باید با این مقابله شود. ۰۵/ تیر /۸۷

این تنها گزیده ای از فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی درباره دستگاه قضاست. ایشان در ادامه میفرمایند : مفاسد اقتصادی را صرفاً به عنوان یک کار خلاف نباید در کشور در نظر گرفت. این کار اگر چنانچه دنبال نشود، تعقیب نشود، ریشه یابی نشود، ضربه و خطرش برای کشور بسیار کلان و عظیم خواهد بود. ۰۵/ تیر /۸۷

حضرت آقا در دیدار امسال با رئیس و مسئولان دستگاه قضا « استقلال و تأثیر ناپذیری» دستگاه قضا را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: باید در برابر عوامل مخدوش کننده استقلال قضا از جمله تهدید، تطمیع، رودربایستی و فشارِ جو عمومی ایستاد و بر رفتار و روش صحیح قضا تکیه کرد.

ایشان «اقتدار» را از عوامل استقلال دستگاه قضایی برشمردند و افزودند: اقتدار طلبی قوه قضاییه، قدرت طلبی متعارف سیاسی و جناحی نیست بلکه به معنای قاطعیت و ایستادگی بر سر حرف حق است.

جناب حقی دادستان محترم مرکزی گلستان

بزرگترین فسادها ، فساد یک مسئول است که به وظیفه اش عمل نمی کند . پایگاه عدالت خواهان در راستای مطالبه گری در مورخه 04 اردیبهشت 1395 خبری تحت عنوان سرنوشت نامعلوم و نگران کننده 3200 تن گندم غیر قابل مصرف انسانی سیلوی کارخانه آرد تلور غرب گلستان+سند ( لطفا اینجا را کلید کنید ) را در خروجی خود قرار داد که متاسفانه تا امروز کسی پاسخگو نبود

با عنایت به پیگیری های قبلی در خصوص سرنوشت نامعلوم 3200 تن گندم غیر قابل مصرف انسانی  که با حضور دوتن از معاونین جنابعالی و سایر دستگاههای مسئول از کارخانه آرد تلور بازدید بعمل آمده بود و نمونه برادری از موجودی گندم سیلوی فلزی توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان بعمل آمده بود تا کنون اطلاعاتی در دست نبوده و نیست و هنوز مشخص نشده است که این گندمهای غیر قابل مصرف انسانی دچار چه سرنوشتی مبتلا شده است

آیا گندمهای مذکور معدوم شده است؟ اگر جواب مثبت است اسناد آن کجاست ؟

 

آیا عملیات معدوم سازی وقف مقررات و قوانین موجود صورت گرفت است؟ ویا اینکه خدای ناکرده به چرخ مصرف انسانی وارد شده است؟

 

آقای حقی : باتوجه به عدم رسیدگی توسط مسئولین اجرایی و .... استان - انتظار عموم جامعه از حضرتعالی مبنی بر برخورد قاطع با مسائلی که امنیت غذایی مردم  و بهداشت جامعه را به خطر می اندازد صورت گیرد  و نتیجه اقدامات را جهت تنویر افکار عمومی به ملت شهیدپرور گزارش نمایدشود

لازم به ذکر است حسب شنیده ها گزارشات رسیده از افکار عمومی عدم برخورد قاطع با این تخلف لابی هامنتسب  به ایشان در استان و خارج از استان  می باشد

همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند:بعضى مى خواهند با عنوان تندروى، عدالت را متهم و محکوم کنند. عدالت، تندروى نیست؛ حق گرایى است؛ توجه به حقوق آحاد مردم است؛ جلوگیرى از ویژه خوارى است؛ جلوگیرى از تجاوز و تعدى به حقوق مظلومان است. در یک کشور کسان زیادى پیدا مى شوند که اگر دستگاه مسؤولِ قانونى به مدد آنها نشتابد، در امواج درگیرى هاى گوناگون لگدمال مى شوند.

 

عدالت دشمنانى دارد. همه ى کسانى که نانشان در بى عدالتى است، با عدالت دشمن اند.

 

اینک امت حزب الله از همه مسئولین انتظار دارد در لبیک به فرمایشات رهبری تمام آتش توپخانه خود را بر اژدهای هفت سر فساد  و رانتخواران بریزند نه اینکه با قلع و قمع عدالت خواهان !!

بلی باید عدالتخواهان و مطالبه گران در زندان حبس  تا رانتخواران و مفسدان اقتصادی با خیال اسوده  و بدون کوچکترین دغدغه همچون حیوان بچرند و بغلتند!!

مقام معظم رهبری فرمودند

  •  من یک وقت گفتم قانوندانهای قانون‌شکن، خطرناکتر از همه‌اند؛ کسانی که قانون را خوب بلدند، پیچ و خمها و دالانهای تودرتوی قانون را خوب می‌شناسند، اما خودشان قانون‌شکنند؛ بدون این‌که معلوم شود کارشان قانون‌شکنی است. اگر خدای نکرده چنین چیزی برای ملت ما رواج پیدا کند، یک فاجعه است.

•         بزرگترین مبارزه با آمریکا مبارزه با فساد است، اگر کسی می خواهد با دشمنان این ملت مبارزه عملی کار آمد بکند با فساد مبارزه کند، ابزارهای دشمن در درون کشور فساد ، تبعیض و فاصله طبقاتی است.))

 

خدایا! عدالتخواهان را در این راه نورانی که آن را آگاهانه و عاشقانه برگزیدند و به دشواری ها و خطرهای آن کاملا واقفیم، یاری فرما.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار