ظهر دیروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پارک ملی گلستان آمار قابل توجهی از سوی جواد سلیاری ارائه شد.

شاهکار خبری مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان + تصویر

آمار که دیروز از سوی جواد سلیاری در بخش روابط عمومی مطرح شد بسیار قابل توجه بود.

به گزارش گلستان 24، طبق این آمار در 13 ماه گذشته یحیی مرادی مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان موفق به ارسال 89 خبر به سایت اداره کل محیط‌زیست استان گلستان، 58 خبر به سایت های مهر، فارس، شبستان و ایرنا، 65 خبر به پایگاه خبری نیلکوه، هماهنگی برای تهیه و ارسال 9 خبر برای پخش در صداوسیمای مرکز گلستان و 7 خبر برای شبکه‌های سراسری و شبکه خبر.

mtvmrpmg 13

به این آمار باید اخباری که روزنامه‌ها و سایر جراید کثیرالانتشار سراسری و منطقه‌ای و سایت های خبری دیگر که استناد به این آمار می‌کنند اضافه کرد.

به اذعان سلیاری مدیر پیشین این پارک با توجه به انتشار همین اخبار توانستند بودجه‌های قابل توجهی سوای بودجه‌هایی که سالانه تخصیص پیدا می‌کرد توانستند برای حفظ و حراست این پارک جذب کنند.

بی شک یحیی مرادی مسئول روابط عمومی این پارک که با دقت، ذوق و سرعت قابل توجهی این اخبار را برای خبرگزاری‌ها ارسال می کرد نقش غیر قابل انکاری دارد که می‌طلبد مسئولان شهرستان و استان به دلیل اهمیت این پارک ملی در بعد بین‌المللی تجلیل شایسته‌ای از او به عمل‌آورند تا علاوه بر این که انگیزه‌ای برای ادامه کار پرقدرت‌تر او در این عرصه باشد سایر مسئولان روابط عمومی‌ها هم تکانی اساسی به خود در این زمینه دهند تا بدانند چاپ و نصب بنر تنها وظیفه آنان نیست.

* پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه به‌نوبه خود از زحمات جناب آقای یحیی مرادی که ارتباط مستمر و تنگاتنگی با این رسانه محلی دارد تقدیر و تشکر می‌کند و برای ادامه راهش آرزوی موفقیت دارد.

yahyamoradii

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار