با حضور مدیرکل اوقاف گلستان؛

گردهمایی روحانیون ازادشهر به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت امامزادگان با حضور مدیرکل اوقاف گلستان حجت الاسلام سهرابی برگزار شد.

گردهمایی روحانیون ازادشهر به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت امامزادگان + تصاویر

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سهرابی در جمع روحانیون آزادشهر اظهار کرد :وقف نقش مهمی در زنده نگه داشتن دین دارد و وقف یک نهاد مهم اقتصادی است و تبلیغ آن همگانی است .

وی گفت :اگر اثرات و برکات وقف بیان شود و حقوق موقوفات بدرستی پرداخت شود جامعه نیازش به کمکهای دولت خیلی کمتر میشود و نیازهای مردمی مرتفع خواهد شد .

مدیر کل اوقاف فرهنگ سازی احیای موقوفات را وظیفه روحانیون دانست و افزود : انقلاب ما مردمان خوبی دارد و اگر احکام وقف و مسایل شرعی بیان شود مردم ولایتمدار ما مسلما به پرداخت حقوق موقوفات و احیای انها عمل خواهند کرد

مدیر کل اوقاف گلستان خاطر نشان کرد :مرحوم آیت الله کوهستانی وقتی از زمینی عبور کرد و زمانی فهمید در ملک موقوفه قدم گذاشته ، برگشت و کفشهایش را در آورد و خاکهای زمین وقفی را با تکان دادن کفشش به وقف برگرداند .

حجت الاسلام سهرابی بیان کرد :مردم را با بیان احکام وقف آگاه سازید. چنانچه ملکی دولتی و یا منزلی مسکونی مستاجر وقف باشند و حق و حقوق وقف را پرداخت نکنند مسلما کارهای عبادتی و نماز کسانی که در آن مکان انجام میشود باطل خواهد بود .

وی اظهار کرد :در قران کریم آمده ارتباط با خداوند متعال را از طریق وسیله برقرار سازید . مسلما بهترین وسیله برای ارتباط با خدای متعال امامزادگان میباشند و انشالله عبادات زاءران در جوار فرزندان پیامبر ص مورد مرضی خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام سهرابی (1)حجت الاسلام سهرابی (2)

حجت الاسلام سهرابی (6)

حجت الاسلام سهرابی (3)حجت الاسلام سهرابی (4)حجت الاسلام سهرابی (5)

ارسال نظر

آخرین اخبار