حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم.

واکنش اینستاگرامی‌ها به پیامی تاریخی رهبر انقلاب

«حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند...»

به گزارش گلستان 24؛ آنچه خواندید قسمتی از پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بود که شب گذشته منتشر شد و باز خورد های زیادی را نیز در پی داشت.

اما دراین میان بسیاری از رسانه های خارجی در اقدامی معنادار یا این پیام را کاملا بایکوت کردند یا با تقطیع و سانسور شدید، خط این پیام را منحرف کردند تا نگذارند این پیام تاریخی و مهم به دست جوانان مخاطب برسد، البته با توجه به سابقه ی آن رسانه ها این کار جدید و بعیدی از سوی مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیست.

 باتوجه  به اینکه این پیام تاریخی خطاب به جوانان است و حال که رسانه های معاند و مدعی دست به بایکوت و سانسور زده اند وظیفه جوانان و بخصوص دانشجویان است که این پیام مهم را به مخاطبین اصلی اش برسانند و جوانان کشورمان نیز از همان دیشب این پیام را با ابتکار خاصی در صفحات اجتماعی و مجازی منتشر کردند.

آنها ضمن ساختن یک صفحه مخصوص این موضوع وهمچنین درج پیام مقام معظم رهبری در صفحات اجتماعی خود و نیز در ادامه آن درج هشتک های خاصی در ذیل آن  به زبان فارسی و برخی زبان های دیگر دنیا در اینستاگرام این پیام را در سطح وسیعی منتشر کردند.

(صفحه ویژه پیام تاریخی مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی)

با سرچ هشتک‌های زیر در اینستاگرام میتوانید مطالب مرتبط با پیام تاریخی مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را پیدا کنید و همچنین با توجه به اینکه وظیفه جوانان است که این پیام را به گوش همه برسانند، پیام مقام معظم رهبری را با درج این هشتک ها در اینستاگرام  و دیگر صفحات اجتماعی منتشر کنید تا به دست مخاطبین اصلی اش برسد.

 

#islam

#muhammad

#europe

#America

#european

#khamenei

#rahbar

#khamenei_ir

#supremeleader

#خامنئی_دات_آی_آر

#رهبر

#آرامش امت

#الخامنئی

#رهبری

#خامنئی_دات_آی_آر

خبرنامه دانشجویان ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار