از سوی استاندار گلستان؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: این هفته گلستان میزبان تعدادی از مقامات کشوری است.

برنامه حضور مقامات کشوری در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان24، محمود ربیعی، عصر یکشنبه، در حاشیه نشست کارگروه آرد و نان، اظهار کرد: امروز گلستان میزبان دکتر سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: نشست خبری، بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی، شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی راهکارهای بهبود مستمر فضای کسب‌وکار در گلستان از برنامه‌های سفر وی به گلستان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان اضافه کرد: سه‌شنبه نیز معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به‌منظور شرکت در اجلاس سراسری روسای محیط‌زیست کشور در استان گلستان حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز وزیر کشور و معاونان وی در استان حضور یافته و طی دو یا سه روز جلسات مختلفی در استان با حضور وزیر کشور و معاونان وی برگزار می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: معاونان وزیر کشور در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند.

وی بابیان اینکه در هفته دولت 452 پروژه اقتصادی بااعتبار 18 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود، یادآور شد: بهره‌برداری از کارخانه آرد در شهرستان کلاله یکی از برنامه‌های وزیر کشور به استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان همچنین گفت: در سفر وزیر کشور و معاونان وی به گلستان جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی گلستان به ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه، بازدید از مرکز آبزیان گمیشان در بحث پرورش میگو و مراکز تولیدی مهم استان از دیگر برنامه‌های مقامات وزارت کشور در گلستان است.

 به گفته ربیعی حضور وزیر کشور در استان گلستان در چنین سطحی کمتر ‎ اتفاق می‎افتد و این فرصت خوبی است که شرکت‎ها و کارخانه‎های تولیدی از فرصت‎ها و حمایت‎های ملی برخوردار شوند و باید از این سفر به‌درستی و به نفع استان استفاده کنیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار