یک نماینده مجلس مطرح کرد:

رئیس جمهور در آغاز دولت یازدهم وعده های صد روزه ای به مردم داد که در این صد روز معیشت مردم را با تحول روبرو خواهد کرد و وضعیت اقتصادی ملت بهبود خواهد یافت ولی وعده هایشان رنگ عمل به خود نگرفت.

وعده های صد روزه روحانی هیچ وقت عملی نشدند/ حالا که سانتیرفیوژها نمی چرخند چرا معیشت مردم بهتر نشده؟

به گزارش گلستان24، ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب با اشاره به گذشت سه سال از آغاز به کار دولت یازدهم و در آستانه هفته دولت، اظهار کرد: در حالت کلی، عملکرد سه ساله دولت آقای روحانی به اعتقاد من ضعیف است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در آغاز دولت یازدهم وعده های صد روزه ای به مردم دادند که در این صد روز معیشت مردم را با تحول روبرو خواهند کرد و وضعیت اقتصادی ملت بهبود خواهد یافت ولی وعده هایشان رنگ عمل به خود نگرفت.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور در وعده های انتخاباتی خود در مورد مسائل هسته ای کشورمان اظهار کرده بود که چرخ سانتیرفیوژها می چرخد ولی چرخ معیشت مردم نمی چرخد، حال که چرخ سانتیرفیوژها از حرکت ایستاده است، چرا چرخ معیشت مردم نمی چرخد و وضعیت بدتر هم شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به اعتقاد مردم وضعیت اشتغال و معیشت در دولت قبل بهتر از دولت فعلی بود، گفت: شاید عده ای نقد کنند که ما تنها عملکرد ضعیف دولت را می گوییم در صورتی که از عملکرد دولت در بخش بهداشت و طرح تحول سلامت نیز تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه دولت روحانی توانسته است تورم را پایین بیاورد، اذعان داشت: در عین حال رکود کمر تولید را شکسته است و بایستی دولتمردان برای مهار این رکود کمرشکن چاره ای بیاندیشند.

این نماینده مجلس دهم در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اگر آمار و ارقام خرید گندم توسط دولت حقیقت داشته باشد در این حوزه خوب عمل کرده است اگر چه نگرانی هایی در این مورد که پای دلال ها وارد کار شده و گندم های وارداتی را به اسم داخلی به دولت فروخته باشند نیز وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وعده های واهی دولت در بحث برجام و گره زدن بسیاری از مشکلات به عملی شدن برجام انتقاد کرده و گفت: در مورد برجام کشور ما به تعهدات خود جامه عمل پوشاند ولی غربی ها و آمریکایی ها نقض عهد کردند، بنابراین دولت بایستی نسبت به پیگیری مطالبات ملت در این خصوص جدیت داشته باشد.

انتهای پیام/ راه دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار