نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان گلستان از درخشش ورزشکار گلستانی در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر کشور خبر داد.

درخشش دختر گلستانی در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان کشور

به گزارش گلستان24، شیما اسدی در گفتگو، اظهار کرد: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور شامگاه جمعه در سنندج به پایان رسید که فاطمه تازیکه لمسکی از استان گلستان موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها در بخش پرش خرک شد.

وی افزود: فاطمه تازیکه لمسکی در رده کلاس دوم ابتدایی و در بخش پرش خرک با کسب نمره کامل، موفق به کسب مدال طلا شد تا استان گلستان پس از ۳۰ سال در رقابت‌های ژیمناستیک دختران کشور مقام کسب کند.

سرمربی تیم ژیمناستیک دانش آموزان دختر استان گلستان تصریح کرد: تیم گلستان بیش از یک ماه در حال آماده سازی برای حضور در رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور بود و با ۱۰ ورزشکار به این مسابقات اعزام شد.

اسدی ادامه داد: کسب این مقام ارزشمند قهرمانی نشان می‌دهد استان گلستان ظرفیت بسیار خوبی در ژیمناستیک دختران دارد و اگر امکانات لازم در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده خواهیم بود.

بیست و هفتمین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور در چهار وسیله زمینی، موازنه، پارالل و پرش خرک از سوم تا پنجم شهریور با حضور ۲۱ استان به میزبانی آموزش و پرورش استان کردستان در خانه ژیمناستیک سنندج برگزار شد.

هلنا درویشی و ملیکا رخشانی (کلاس اول)، فاطمه تازیکه لمسکی و الناز میرزایی (کلاس دوم)، نازنین زهرا شجاعی مهر و آرشیدا گرایلی (کلاس سوم)، پریا سمیعی و هستی صبری (کلاس چهارم) و فاطمه عبداللهی و هنگامه شهبازی (کلاس ششم) با سرمربیگری شیما اسدی، اعضای تیم استان گلستان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دادند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار