سازمان فضای مجازی سراج استان گلستان برگزار می کند

با توجه به رشد روزافزون استفاده از گوشی ها و تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، ​سازمان فضای مجازی سراج استان گلستان با ارائه ی دوره های برنامه نویسی اندروید به این موج تکنولوژی پیوسته است.

دوره آموزش مقدماتی توسعه دهنده اندروید + پوستر

به گزارش گلستان 24، در سال های اخیر برنامه نویسی برای گوشی های هوشمند مخصوصا سیستم عامل محبوب اندروید در تمام دنیا و همچنین در ایران با اقبال بسیارخوبی روبرو شده علاوه بر جذابیت خاصی که در برنامه نویسی گوشی های هوشمند وجود دارد با به وجود آمدن سایت ها مختلف و بستر مناسب، برنامه نویسان این سیستم عامل ها توانایی فروش نرم افزارهای ساخت خود را پیدا کرده اند و بهبود بازار کار آن  باعث جذب هرچه بیشتر علاقمندان شده است.

سازمان فضای مجازی سراج استان گلستان با برگزاری دوره های  آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با کیفیت و هزینه مناسب نقطه ی آغازی است برای تمام کسانی که همیشه به دنبال شروع یادگیری برنامه نویسی بوده اند و یا افرادی که تا حدودی با زبان های دیگر برنامه نویسی آشنایی دارند و مایل به یادگیری برنامه نویسی برای گوشی های اندرویدی هستند. در این دوره قصد داریم که تا حد ممکن علاقه مندان را با برنامه نویسی جاوا و به دنبال آن برنامه نویسی سیستم عامل اندروید آشنا کنیم.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 01732328795 تماس حاصل نمایند.

آموزش اندروید

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار