اوج تردیدها درباره سلامت کلینتون اوج گرفت؛

در میان سرخط خبرها و گزارش‌هایی که این رویداد را پوشش دادند، هیچ کس اشاره‌ای به این نکرد که چرا هیلاری آن عینک عجیب آبی رنگ را در این مراسم به چشم داشت.

راز «عینک دودی» هیلاری کلینتون +عکس

به گزارش گلستان24، بعد از بیهوش شدن هیلاری کلینتون، نامزد رسمی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری، در مراسم یادبود 11 سپتامبر، تردیدها درباره وضعیت سلامتی او به اوج خود رسیده است.

راز عینک دودی هیلاری! 
 

اما در میان سرخط خبرها و گزارش هایی که این رویداد را پوشش دادند، هیچ کس اشاره ای به این نکرد که چرا هیلاری آن عینک عجیب آبی رنگ را در این مراسم به چشم داشت، عینکی که یادآور عینک جان لنون، خواننده مشهور گروه بیتل ها بود.

 

این نوع عینک ها برای درمان ذات الریه نیست! (کمپین کلینتون اعلام کرده که او به دلیل ابتلاء به ذات الریه دچار ضعف و از حال رفتگی شده بود). نکته این جاست که این نوع عینک ها توسط پزشکان برای بیماران مبتلا به «صرع» تجویز می شود، به این امید که میزان حمله را با کاستن از شدت نوری که وارد دیافراگم چشم این بیماران می شود، کنترل کند.

 راز عینک دودی هیلاری!
 

هیلاری همچنان درباره وضعیت جسمی خود با مردم آمریکا صادق نیست. مروری به سوابق او داشته باشیم: او با قطعیت گفته بود که همسرش، بیل کلینتون، با مونیکا لوینسکی ارتباط جنسی نداشت. او گفت که آن چه در بنغازی لیبی می گذرد، اعتراضات مردمی است. او گفت که ایمیل هایش محرمانه نبود. نادرستی همه این ها ثابت شد. حالا چگونه مردم آمریکا باور کنند که هیلاری دچار ذات الریه شده بود و صحنه را ترک کرد؟

راز عینک دودی هیلاری! 
 

اگر او دچار ذات الریه بود چطور در همان روز یکشنبه در مراسم جمع آوری اعانه برای همجنس بازان که توسط بازیگر آمریکایی، «باربارا استرایسند» برگزار شد، شرکت کرده بود؟

 راز عینک دودی هیلاری!
 

هیلاری مدت هاست که بیمار است و رسانه های اصلی در آمریکا طبق توافقی ناگفته این مساله را پوشش نمی دهند. ولی اینترنت پر از اخبار دقیق و جزییاتی است که مو لای درزشان نمی رود. یک کاربر زرنگ و موشکاف توئیتر، در پست خود نوشت: " در مراسم 11 سپتامبر جز هیلاری کسی عینک دودی به چشم نداشت. هیلاری عینکی را که برای درمان ضایعه مغزی به چشم زده بود، عینک دودی جا زد."

 

کاربر دیگری نوشت: " کاملا واضح است! پزشکان برای بیماران مبتلا به صرع چنین عینکی تجویز می کنند."

 

حقیقت این است که بیماران مبتلا به صرع که به نور شدید فلاش دوربین حساس هستند و نور فلاش دوربین‌ها می‌تواند موجب بروز حمله در آن‌ها شود، از همین نوع لنز آبی رنگ استفاده می‌کنند: لنز Zeissمدل Z1 blue.

راز عینک دودی هیلاری! 
 

بر اساس برخی گزارش های قبلی، هیلاری به نور شدید فلاش دوربین حساس است. در فیلمی که در هفته های اخیر در یک کافی شاپ از او گرفته شد، در واکنش به خبرنگارانی که با شتاب به سوی او می آیند، او با حرکاتی عجیب سر و بدن خود را تکان می دهد، به نحوی که موجب جا خوردن خبرنگاران می شود. او در مناسبت های دیگری هم این عینک آبی رنگ را به چشم داشته است.

این علامتی دیگری است از این حقیقت که هیلاری مشکلات جدی جسمی خود را از عموم پنهان می کند. پیشروی سن او به سوی کهولت قطعا موجب وخیم تر شدن بیماری هایش خواهد شد و طبیعتا توانایی او جهت تحمل فشار سنگین کار در کاخ سفید را با تردیدهای بیشتر مواجه خواهد کرد.

پزشکان مختلف گمانه های مختلفی را درباره بیماری هایی چون لختگی خون در مغز، ترومبوز مغزی، پارکینسون و چند بیماری دیگر مطرح می کنند، و همزمان او به دلیل مساله ایمیل ها تحت تحقیقات اف بی آی قرار دارد. حالا که تنها 2 ماه به روز انتخابات مانده، معلوم نیست که او چه حقایق پنهان دیگری برای رو شدن دارد.

منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار