از حضور پر رنگ مدیران سابق ، هزیان گویی برخی کانالهای تلگرامی ، پلاکاردهای جالب در مراسم ، شایعه لغو سفر تا اعتراض یک جانباز در حین سخنرانی احمدی نژاد .

حاشیه های خواندنی سفر احمدی نژاد به گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان24، سفر دکتر محمود احمدی نژاد به استان گلستان بعد از یکی دو بار تعویق بالاخره صورت تحقق به خود گرفت و رئیس جمهور سابق کشورمان در روز پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 17 عصر در جمع مردم گلستان حضور یافت و سخنرانی کرد .

حواشی مربوط به قبل و حین و بعد این سفر بطور اجمالی مرور می کنیم .

** سفر احمدی نژاد به گلستان پس از دو بار تعویق برنامه سفر ( یکبار در آذر ماه 94 و بار دیگر در اردیبهشت 95 ) ، سر انجام در شهریور ماه 95 صورت گرفت .

** مکان برگزاری مراسم بنا بر اظهارات مسئولین ستاد برگزاری مراسم در ابتدا امامزاده عبدالله و کمی بعدتر مصلای گرگان پیش بینی و بطور غیر رسمی اعلام شد ولی نهایتا مسجد جامع گرگان به عنوان محل برگزاری مراسم سخنرانی تعیین گردید . ( برای عدم واگذاری دو مکان قبلی دلایلی از سوی هر یک متولیان آن مکان ها مطرح شده بود !! )

** تعدادی از اعضای گفتمان امام و رهبری در گلستان ، یک هفته قبل از سفر احمدی نژاد به گلستان دیداری با نماینده ولی فقیه در استان داشتند . در این دیدار آیت الله نورمفیدی به مسئول ستاد احمدی نژاد در گلستان گفت : " بنده درست متوجه نشدم منظور شما از گفتمان انقلاب چیست ؟ اما آنچه امام راحل پایه گذاری کردند و مقام معظم رهبری تداوم بخش آن است گفتمان انقلاب است " .

** ستاد استقبال از سفر احمدی نژاد نسبت به تبلیغات میدانی و محیطی سفر احمدی نژاد ضعیف عمل کرد و خیلی دیر ( یکی دو روز مانده به سفر ) به نصب بنرهای تبلیغی سفر احمدی نژاد در سطح استان و بخصوص شهر گرگان اقدام نمود که بنرهای نصب شده در گرگان چند ساعت پس از نصب توسط شهرداری گرگان جمع آوری شد که همین مساله اعتراضاتی را به همراه داشت .

** در اقدامی عجیب و باور نکردنی " عبدالرضا چراغعلی " مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان با بدعتی آشکار و توهینی بسیار زشت به رئیس دولتهای نهم و دهم در قالی یک عکس نوشته ، فصل جدیدی از تحرکات فتنه گون و مرموزانه در استان را در آستانه سفر احمدی نژاد به گلستان کلید زد  .که این اقدام به نوعی انتحاری بی منطق و حرکتی پر هزینه برای دولت تدبیر و امید تلقی گردید و واکنش ها و بازتابهایی را به همراه داشت .

photo 2016 09 15 10 07 58

** حوالی ظهر و حدود چهار یا پنج ساعت مانده به آغاز مراسم در اقدامی قابل تامل و مغرضانه برخی کانالها و گروه های تلگرامی افراطی اصلاح طلب اقدام به پخش شایعه ای با مضمون " لغو شدن سفر احمدی نژاد به گلستان " نمودند ، که با انتشار مطالب و تصاویری در خصوص قطعی بودن حضور احمدی نژاد و رسیدن وی به استان مازندران و ورود به غرب گلستان این شایعه سخیف رنگ باخت .

bandargaz 1

** سفر احمدی نژاد به گلستان بصورت سفری زمینی برنامه ریزی شده بود ، به همین دلیل استقبال هایی در پلیس راه نوکنده ، ورودی شهر بندرگز ، ورودی شهر کردکوی ، میدان بسیج گرگان و نهایتا در خیابانهای منتهی به مسجد جامع گرگان صورت گرفت . که گاها به بسته شدن راه و توقف خودروها منجر می شد.

bandargaz 1

ahmadi 1

** مسیر حرکت کاروان در شهر گرگان از مسیر اصلی عبور و مرور شهر شامل میدان بسیج ، میدان مفتح ، میدان مازندران ، چهار راه میدان ، میدان شهرداری بود که تعداد زیاد خودروها باعث ایجاد ترافیک و کندی رفت و آمد در طول این مسیر گردید .

** در زمان ورود دکتر احمدی نژاد به شهرستان گرگان گروهی ترکمنی به اجرای برنامه پرداختند و رقص خنجر را به نمایش گذاشتند.

001 1

** در هنگام سخنرانی احمدی نژاد مردم چند بار با شعارهای خود باعث قطع سخنرانی شدند که احمدی نژاد از مردم در خواست کرد که به سخنان وی به خوبی گوش دهند و در واکنش به جانبازی که در حین سخنرانی تقاضای دیدار خصوصی با او را داشت به همراهان خود دستور داد که هماهنگی های لازم برای دیدار انجام دهند .

ahmadi 1

** یکی از نکات قابل توجه در این سفر ، پلاکاردهای با مضامین قابل تامل در دستان جمعیت حاضر در محل سخنرانی بود که به چشم می خورد مانند : " FATF هم تقصیر احمدی نژاده " ، " اگر جرات ایستادن ندارید / بگذارید مردها بیایند " ، " فقر و فساد و تبعیض / احمدی نژاد به پاخیز " ، " احمدی قول دادی بر می گردی " ، " احمدی با غیرت / خدمتگزار ملت " و ...

kasebeamin 2

** علیرغم حضور گسترده و پر شور مردم در شهرهای مسیر حرکت کاروان و محل مسجد جامع گرگان و خیابانهای اطراف آن ولی عدم انسجام کافی ، فقدان صعه صدر لازم ، برخی بی برنامگی ها در سطح استانی و گاها شهرستانی و پاره ای موارد دیگر باعث شد تا آن استقبال گسترده ی مورد انتظار اعضای ستاد کشوری و استانی رقم نخورد .

ahmadi 1

photo 2016 09 15 18 11 13

** در میان جمعیت در حین سخنرانی مسئولین سابق کشوری ، استانی و شهرستانی مانند تمدن استاندار سابق تهران ، کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، قناعت استاندار سابق گلستان به همراه برخی از معاونینش ، گرزین و قزلسفلو و کر و گوکلانی و بابایی فرمانداران سابق شهرهای مختلف استان  و برخی مدیران کل سابق استان در میان جمعیت دیده می شدند .

001 15

** ستاد استقبال سفر در اقدامی پسندیده با چاپ و نصب بنری در ورودی بازار نعلبندان از کسبه بازار بابت مزاحمت های ناشی از برگزاری مراسم در مسجد جامع پیش آمده عذرخواهی کردند .

ahmadi 1

** یاوه و هزیان گویی برخی کانال های افراطی اصلاح طلب محلی که در چند روز اخیر شدت گرفته بود در ساعات پایانی باقی مانده به شروع برنامه ها به اوج خود رسید و هر گونه خزعبل و لاتئلاتی که به ذهن های مسموم شان خطور می کرد را منتشر می کردند که تا ساعتها پس از پایان برنامه هم ادامه داشت .

** دادن کارت خبرنگاری به بعضی افراد غیر خبرنگار از سوی ستاد استقبال نیز یکی از حواشی جالب امروز بود که برای ساعاتی در فضای مجازی محل بحث و مزاح گردید .

** در طول مسیر حرکت کاروان و محل برگزاری مراسم در مسجد جامع گرگان ، نامه های زیادی از سوی مردم به احمدی نژاد و یا همراهان وی داده شد .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار