معاون دادستان گرگان گفت: باید افزایش ظرفیت کمپ «توسکستان» گرگان در دستور کار قرار گیرد.

افزایش ظرفیت کمپ «توسکستان» گرگان در دستور کار باشد

به گزارش گلستان 24، امیررضا رمضانی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه معتادین باید ترغیب شوند به صورت داوطلبانه و خودمعرف به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند، اظهار کرد: معتادینی که به صورت داوطلبانه برای ترک اعتیاد مراجعه کنند دارای سوءسابقه کیفری، نخواهند شد.
 وی بر توانمندسازی مددجویان به منظور جلوگیری از بازگشت به عرصه مصرف مواد مخدر نیز تاکید کرد و پیشنهاد داد: در طول دوره سه ماهه‌ای که افراد برای ترک اعتیاد در کمپ «توسکستان» به سر می‌برند امکان آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به منظور ایجاد اشتغال پایدار و موثر برای مددجویان و توانمندسازی آنها فراهم شود.
معاون دادستان گرگان با بیان اینکه باید افزایش ظرفیت کمپ توسکستان در دستور کار مراجعه ذیربط قرار گیرد، گفت: برای نگهداری معتادان زن و معتادان شیشه نیز باید، تمهیداتی اندیشیده شود.

 

اعتیاد و مواد مخدر مادر جرائم است 
در ادامه این جلسه سید احمد حسینی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با تشریح عملکرد این شورا، اعتیاد و مواد مخدر را مادر جرائم خواند و گفت: اگر در زمینه مبارزه با مواد مخدر توفیق حاصل شود، بخش عمده‌ای از مشکلات قوه قضاییه از قبیل تراکم پرونده، اطاله دادرسی و افزایش جمعیت زندانیان، حل خواهد شد.
در ادامه این نشست مسئول کمپ ترک اعتیاد توسکستان، جانشین دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تعدادی از کارشناسان درمان شورای هماهنگی، پیرامون مسائل و مشکلات موجود در کمپ توسکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار