مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: حضور به موقع آتش نشانان واکنش سریع از سرایت آتش به خودروهای پارک شده درباغ نجاتیان محمود آباد یاسوج جلوگیری شد.

آتش‌سوزی در مجلس عروسی + عکس
به گزارش گلستان24، محمد رستمی شامگاه دوشنبه در تشریح چگونگی امدادرسانی حادثه آتش سوزی باغ نجاتیان اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر دوشنبه با آتش‌سوزی دو خودرو پراید و پیکان دراین باغ به سامانه 125 آتش‎نشانی اعلام شد. 
 
وی با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقع، بلافاصله آتش نشانان در کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و آتش را خاموش کردند، افزود: با وجود گستردگی آتش و وجود خودرو دیگر درمحل، عملیات ایمن‌سازی نیز با موفقیت انجام شده‌است. 
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: برای مهار این حادثه آتش‌سوزی، چهار نیروی آتش نشان با یک دستگاه خودرو اطفاء حریق  به محل اعزام شدند. 
 
رستمی با تقدیر از نیروهای واکنش سریع آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت وقوع دردست بررسی است. 
 
وی افزود: با توجه به برگزاری آیین عروسی در باغ نجاتیان شرکت کنندگان در این مراسم با مشاهده آتش به سامانه آتش نشانی تماس گرفتند که آموزش‌هایی مبنی بر خارج کردن خودروها تا حضور نیروهای آتش نشانی ارایه شده که این مهم به کاهش میزان حادثه نیز کمک کرد.
 
آتش‌سوزی در مجلس عروسی + عکس

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار