چهار جوان روستای قولاق بورته از توابع دهستان مرزی کرند گنبدکاووس بعد از پایان مراسم عروسی در روستای قیزلر، برای مصرف مشروبات الکلی با یک دستگاه موتور سیکلت به منزل شخصی به نام "ن - ن" 26 ساله در روستای محل زندگی خود می روند.

نزاع خونین بین جوانان در گنبدکاووس، 3 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش گلستان24، سرهنگ علی احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعات اولیه بامداد امروز، چهار جوان روستای قولاق بورته از توابع دهستان مرزی کرند گنبدکاووس بعد از پایان مراسم عروسی در روستای قیزلر، برای مصرف مشروبات الکلی با یک دستگاه موتور سیکلت به منزل شخصی به نام "ن - ن" 26 ساله در روستای محل زندگی خود می روند.

وی گفت: مصرف مشروبات الکلی این جوانان را از حالت طبیعی خارج نموده و اقدام به سر و صدا می نمایند که صاحب خانه آنان را به سکوت فرا می خواند اما به دلیل بی توجهی آنان، این بار صاحب خانه آنان را به ترک منزل دعوت و خود نیز به همراه آنان می رود. 

سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: جوانان با دو دستگاه موتورسیکلت منزل را ترک و در ورودی روستا مجددا اقدام به مصرف مشروبات الکلی می نمایند که بین دو جوان به نام "م - آ" 26 ساله و "الف - ک" 18 ساله، درگیری لفظی ایجاد و حرف های رکیک رد و بدل می شود.

وی تصریح کرد: با شنیدن حرف های رکیک، جوان 18 ساله بلافاصله با چاقو اقدام به زدن چند ضربه به قفسه سینه و ران جوان مقابل می کند که دراین بین نفر سوم به نام "ف - خ" 19 ساله نیز برای جدا کردن آنان و کمک به مضروب وارد عمل می شود.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان ادامه داد: ضارب، نفر سوم را که به کمک مضروب آمده بود نیز با ضربات چاقو که به ناحیه شکم وارد می کند، به شدت زخمی کرده که این جوان در دم جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ احمدزاده، گفت: در این بین نفر چهارم به نام ( ن - ن ) 26 ساله نیز اقدام به گرفتن چاقو از دست ضارب می نماید که در حین کشمکش، چاقو دست ضارب را بریده و وی نیز زخمی می شود.

وی افزود: نفر چهارم که در این درگیری سالم مانده بود، بلافاصله به روستا آمده و شورا را در جریان حادثه می گذارد و دو زخمی این درگیری به همراه جسد جوان فوت شده به مراکز درمانی گنبدکاووس منتقل می شوند.

سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: تحقیقات نهایی این پرونده درگیری درحال انجام است ضمن اینکه نفر چهارم این حادثه نیز با دستور مقام قضایی بازداشت شده و دو جوان زخمی نیز در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس تحت مداوا قرار دارند.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار