به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شد

حمایت های مالی آمریکا از عراق٬ ورود مستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی و بررسی فعالیت های آمریکا علیه ایران در جنگ تحمیلی در بازه های زمانی مختلف از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «جنایات آمریکا در جنگ» می باشد

اینفوگرافیک جنایات آمریکا در جنگ

به گزارش گلستان24، کشور های جهان در قبال جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه ایران٬ موضع گیری های متفاوتی اتخاذ کردند. در ایام جنگ هشت ساله٬ برخی از دولت ها٬ از جمله ایالات متحده٬ رویکردی مغایر با قواعد مدون حقوق جنگ و در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کردند. اکنون پس از ۲۰ سال از پایان جنگ تحمیلی٬ بر اساس اصول پذیرفته شده حقوق بین الملل باید از جامعه جهانی سوال کرد؛ آیا اقدامات آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران٬ با حقوق بی طرفی و مقررات بین المللی منطبق بوده است؟

حمایت های مالی آمریکا از عراق٬ ورود مستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی و بررسی فعالیت های آمریکا علیه ایران در جنگ تحمیلی در بازه های زمانی مختلف از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «جنایات آمریکا در جنگ» می باشد که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تببین و تولید شده است. گفتنی ست مجری این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره می باشد.

... برای مشاهده و دریافت اینفوگرافیک در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید ...

برای دریافت فایل قابل چاپ از طریق منوی تماس با ما اقدام فرمایید.

منبع: اینفونگاره

ارسال نظر

آخرین اخبار