مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس:

مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: عملیات والفجر 8 یک عملیات فوق‌العاده بود و هیچ کشوری نمی‎تواند آن‌ را انجام دهد.

عملیات والفجر 8 فوق‌العاده بود و هیچ کشوری نمی‎تواند آن‌ را انجام دهد

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام عبدالنبی داوری یکشنبه‌شب در نخستین یادواره شهدای محراب  که در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار شد با بیان اینکه امروز دشمن در حال عقب‌نشینی است، اظهار کرد: در راه حفظ اهل البیت (ع) تا آنجایی که مقام معظم رهبری فرمان دهد پیش ‎خواهیم رفت و جز محاسبات ولی فقیه محاسبه دیگری را نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اگر عاشورا با مرگ ما زنده بماند هزاران بار برای عاشورا و اسلام خواهیم مرد و اگر راه حضرت زینب(س) با اسارت ما باقی بماند هزاران بار در راه حضرت زینب(س) اسیر خواهیم شد، چراکه راه شهدا این است و ما نباید راه را گم کنیم.

مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: استکبار برای رسیدن به مقاصد خود همیشه دنبال چهار شاخصه دولت‎سازی، مکتب‌سازی، ملت‌سازی و فرهنگ‎سازی است و برای رسیدن به این چهار شاخص از تنبیه، تهدید، تحریم استفاده می‎کند تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد.

بنی‎صدر بعد از رفتن از ایران با موسوی قطع ارتباط نکرد

داوری بیان کرد: در هنگام شروع جنگ، دشمن در دولت‎سازی موفق شده بود و بنی‎صدر را به عنوان سرمایه‎ اصلی برای رسیدن به اهداف خود پذیرفته بود و بنی‎صدر نیز به دنبال این بود که آنچه دشمن به او دیکته می‎کند انجام دهد.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از دولت‎سازی تنبیه جنگ تحمیلی را برای ملت ایران در نظر گرفته بود، افزود: دشمن تصور می‎کرد می‎تواند در یک مدت کوتاه با جنگ به عمر انقلاب اسلامی پایان دهد و در این راستا امکانات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری زیادی را در اختیار صدام قرار داد تا صدام توان جنگ با ما را داشته باشد.

مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: بنی صدر می‎گوید بعد از رفتن از ایران با تنها شخصیتی که قطع ارتباط نکردم آقای موسوی بود و این جریان تکذیب نمی‎شود.

این استاد دانشگاه یادآور شد: صدام در حالی با ما وارد جنگ شد که در آن زمان، کشور با توطئه‎، ترور و تحریم روبه‌رو بود.

داوری تبیین کرد: رزمندگان ما شخصیت‎های علمی و با بصیرت بودند و در حیات علمی آنها تقوا، ترس از خدا و شجاعت وجود داشت و در حرکت‎های میدانی تابعیت از حضرت امام (ره) را در دستور کار خود قرار داده بودند.

نمی‎شود با فولاد در برابر اعتقاد ایستاد

مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: در جریان حصر آبادان، ویلیام هلکر فرمانده نیروی دریایی آمریکا که به جنگ نظارت می‎کند می‎گوید:« شکست حصر آبادان سیلی به صورت صدام بود که صدای سیلی آن را دنیا شنید و در این عملیات ایران ثابت کرد نمی‎شود با فولاد در برابر اعتقادات ایستاد.»

داوری یادآور شد: سران کشورهای عربی بعد از شکست حصر آبادان ما بیان داشتند که در جنگ با ایران دچار استرس شدند و صدام می‎گوید که ما در جنگ با ایران قصد کشورگشایی و تعرض به ایران نداشتیم و تنها می‎خواستیم از تعرض ایران به کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.

وی به موفقیت‎های عملیات‎های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عملیات والفجر 8 یک عملیات فوق‌العاده بود و هیچ کشوری نمی‌تواند آن‌ را انجام دهد

مسؤول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: عبور از اروند که در طی دو تا سه بار جزر و مد دارد و دارای جریان رفت و برگشتی با دو سرعت که دو سوم دست شناگری در آن قرار بگیرد، غرق خواهد شد، کار هر نیرویی نیست.

داوری افزود: ولایت فقیه استمرار ولایت انبیاء است و اگر ما می‎خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با ولایت و با شهادت زندگی کنیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار