فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری سارق قطعات داخل خودرو و کشف بیش از ۱۰۰ قلم اموال مسروقه و اعتراف سارق به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

اعتراف سارق خودرو به ۲۰ فقره سرقت در آزادشهر

با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در یک ماهه گذشته ، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: پس از انجام فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی  و در تحقیقات و گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان موفق به شناسایی ودستگیریش شدند.

اصلانی با اشاره به اینکه در هنگام دستگیری سارق از وی یک دستگاه خودروی پراید نیز توقیف شد خاطرنشان کرد: در بررسی های تکمیلی ماموران متوجه شدند که پلاک خودرو دست نویسی و خودرو نیز سرقتی است.

فرمانده انتظامی آزادشهر اضافه کرد: پس از اخذ مجوز قضایی از منزل متهم بازرسی بعمل آمد که ماموران در این عملیات بیش از ۱۰۰ قلم اموال سرقتی از جمله مدارک شناسایی ، کارت شناسایی خودرو، کارت بانکی، کارت سوخت ، دسته چک، لوازم داخل خودرو که همگی به صورت سرقتی بوده کشف و ضبط شد.

وی همچنین بیان کرد: متهم تا کنون به ۲۰ فقزه سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده که در ادامه ضمن شناسایی مالباختگان و بازسازی صحنه های جرم سارق به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ اصلانی در پایان ابراز کرد: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد و از شهروندانی که در یک ماه گذشته خودرو آنان مورد سرقت واقع شده خواست جهت پیگیری پرونده به کلانتری ۱۱ شهرستان مراجعه کنند./کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار