رئیس دادگستری شهرستان گمیشان گفت: نزاع خانوادگی برای تقسیم ارث و میراث باعث مرگ یک جوان گمیشانی 72 ساعت قبل از مراسم عروسی او شد و قاتل نیز در ساعات اولیه وقوع قتل دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و پرونده با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

نزاع درتقسیم ارث مرگ داماد گمیشانی را رقم زد

به گزارش گلستان24، محمد تازیکی رئیس دادگستری شهرستان گمیشان گفت: حسب گزارش مرجع انتظامی این قتل در ساعت20 و سی دقیقه سه شنبه در یکی از روستاهای شهرستان گمیشان روی داده است.

وی در تشریح این حادثه گفت: شب واقعه خواهر و برادران خانواده که دو ماه قبل پدر خود را از دست داده بودند ،با هدف تقسیم ارث نشستی خانوادگی برگزار کرده اند که اختلاف نظر در سهم بندی میراث موجب وقوع جدل لفظی شدیدی بین آنان می شود.

به گفته وی؛ در همین حال با ورود سایر افراد حاضر در منزل به این جدل لفظی، نزاع و درگیری فیزیکی شروع می شود و فردی بنام 'ع-ن' با وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه جوانی بنام 'و-ن' وی را مجروح می کند که به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

تازیکی ادامه داد: طبق اظهارات افراد حاضر ،مقتول قبل از آن در یکی از منازل مجاور به همراه دوستانش در حال نوشتن کارت های عروسی خود بوده است.

وی اضافه کرد: قرار بوده روز شنبه آینده عروسی وی برگزار شود که متاسفانه با ورود به نزاع جان خود را از دست داد.

رئیس دادگستری گمیشان ادامه داد: در شب واقعه و پس از تحقیقات از مطلعین و افراد حاضر در نزاع، قاتل شناسایی و با صدور دستور قضایی و با تلاش و درایت مجموعه انتظامی شهرستان در ساعات ابتدایی وقوع جرم دستگیر و به جرم خود اقرار می نماید.

وی ادامه داد: کلیه افراد شرکت کننده در نزاع شناسایی و به همراه مطلعین ،تحقیقات لازم و بازسازی صحنه جرم در مدت 10 ساعت با تلاش بازپرس انجام و با اقرار مجدد قاتل ،تحقیقات مقدماتی به پایان رسید.

به گفته وی؛ 4 نفر از شرکت کنندگان در نزاع نیز با صدور قرار وثیقه راهی زندانی شدند.

شهرستان گمیشان با افزون بر 67هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است.


انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار