صفار هرندی در یادواره شهدای روستای سرکلاته گرگان :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : در برجام 2 و 3 به دنبال این هستند که نیروهای نظامی ما را جمع کنند.

امنیت کشور مدیون خون شهدا و پیروی از ولی فقیه است/برجام 2 و 3 به دنبال محدود کردن نیروی نظامی و سردار سلیمانی است.

به گزارش گلستان24، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب هشتم مهرماه در یادواره شهدای روستای سرکلاته گرگان اظهار داشت : شهدای دفاع مقدس عناصرتاثیرگذار در جنگی بودند که  در 200سال گذشته بی سابقه بود زیرا در جنگ تحمیلی عزت و سرافرازی خود را از دست ندادیم بلکه در هشت سال جنگ تحمیلی قدرت بازدارندگی بدست آوردیم که این مهم را مدیون رشادت های شهدا هستیم.

یادواره شهدای سرکلاته (15)

وی گفت: امروز به لطف خدا همه اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران امن ترین منطقه جهان می باشد که در این منطقه جهان ممکن است گاهی بعضی ها شرارت کنند اما اعتراف دنیا این است که ایران پیرو ولی امر به چنان ثبات آرامشی رسیده است که موجب غبطه دوستان و موجب حسرت دشمنان انقلاب می باشد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس این است که جانهای پاکی که شیفته حق بودند خون خود را در راه خدا فدیه کنند و حاصل آن را امروز مشاهده می نمائیم که دشمن برای حرف و تهدید ما اعتبار قائل است.

وی افزود: خون شهدای دفاع مقدس ما را به این نقطه از اقتدار رسانده که وقتی تفنگداران دریایی ما در خلیج فارس به ناوهای آمریکایی نزدیک می شوند و با اینها به زبان انگلیسی صحبت میکنند آنها از ترس فارسی صحبت می کنند تا مبادا بچه های ما اشتباه متوجه شوند و خطری متوجه آنها نشود .

صفار هرندی اذعان داشت : دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس برای آمریکا خیلی سنگین بود و آبروی آمریکا را برد بطوری که آنها فرمانده جوان گروه را به خاطر تسلیم شدن در برابر ایران برکنار کرده و سپس از ارتش اخراج کردند که این آبروریزی را بوجود آورد که علاوه بر آن برخی نیروها نیز بر اثر ترس از جمهوری اسلامی گریه کردند .

یادواره شهدای سرکلاته (16)

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار نمود: پس از دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی بدست دریادلان سپاه پاسداران،آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه و بالاخص ایران،در منطقه خلیج پارسی که دورترین نقطه ایران اسلامی و هم مرز کشورهای عربی است مانور دریایی برگزار کرد که با شجاعت و اخطار سردار فدوی فرمانده دلاور نیروی دریایی سپاه مجبور به عقب نشینی شدند و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است که ارتش یک کشور ابرقدرت در مقابل تهدید کشورمان اینطور واکنش نشان می دهد.

وی گفت: الحمدلله ما امروز به این جایگاه رسیدیم که دوستان و برادران دینی ما از کشور عراق برای مقابله با تکفیری ها و داعشی ها از کشور ما اسمتداد می کنند و ما با مشاوره دادن به یاریشان رفته و رسم ایستادگی و مقاومت را به آنها می آموزیم و این جایگاه را مدیون خون شهیدا هستیم،زیرا اثر خون شهید اثر زاینده و پیش رونده است.

صفارهرندی گفت: اگر ما این مشخصات را باور داریم که جایگاه شهدات اینه،جایگاه نگرش انقلاب اینطور است که فرهنگ ما شهادت است و نیروهای مسلح ما بنام خدا سلاح بدست می گیرند و جایگاه ما در دنیا این است ، حرف اون آقایی که می گوید نیروی نظامی نمی خواهیم بی بنیاد و خائنانه است و تیشه به ریشه خودمان می زند ، حتی اگر قصد خیانت نداشته باشد و اینطور نخواهد.

یادواره شهدای سرکلاته (11)عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: اون کسی که قصد دارد زمینه ذهنی مردم را فراهم کند تا وارد یه گفتگوی بی حاصل جدید شویم من کسی را به اهداف خائنانه متهم نمی کنم بالاخره اینها از بزرگان کشورند و توسط مردم انتخاب شدند و ما به رای مردم احترام می‌گذاریم اما چه بکنیم از کسی که زمینه ذهنی مردم را فراهم می کند با دور گفتگوهای جدید بی حاصل که بجای درس گرفتن از برجام نخست ( که به اعتراف خود دولتمردان و مذاکره کنندگان هیچ دستاوردی نداشته و به قول دکتر سیف تقریبا هیچ وظریف و روحانی نیز در سفر اخیر بر آن اذعان کردند ) چرا پیشنهاد می دهید که دنبال برجام دو و سه و چهار برویم!؟در برجام 2 و 3 به دنبال این هستند که نیروهای نظامی ما را جمع کنند ، می گویند چرا دنبال موشک هستید ، موشک های شما خواب خوش اسراییل را ربوده است .

وی ادامه داد : برجام 3 این است که چرا حاج قاسم سلیمانی شده معلم بچه های یمنی ، سوری و عراقی و راه صیانت از خانه و ایستادگی در برابر  متجاوز را به آنها یاد می دهد .

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : برجام های بعدی نیز دین را هدف گرفته اند و می گویند چرا جمهوری اسلامی به دنبال گسترش تفکر دینی است و باید از این کار دوری کنید ، اما مقام معظم رهبری پاسخ غربی ها را قاطعانه داده و فرموده اند که ما فعلا با شما مذاکره می کنیم و برجام آزمون است که اگر نتایج آن برای ما منفعت ایجاد کند در سایر موارد مذاکره می کنیم اما تا کنون جواب نداده ، پس چرا به افکار عمومی آدرس غلط می دهند و چرا به مردم دروغ گفته می شود البته مردم فهمیده اند و گوششان به دهان نایب امام زمان(عج) است .

صفار هرندی گفت : آنجایی که رهبر معظم انقلاب از زبان مصلحت کشور به آقای فلانی می گوید مصلحت است شما نباشی که کشور دو قطبی می شود و فردی که ایکاش زودتر از این وقتی که رهبری چنین پیامی داد نامه می زد ، اما مردم تردید نکردند و وقتی فهمیدند همه شبهات مرتفع شد و همه به  تدبیر رهبری تمکین کردند .

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار