قابل توجه مسئولین ذیربط؛

ساخت پل روگذر و زیرگذر در سه راهی کلاله می تواند از مرگ و میرهای حاصل از تصادفات جلوگیری کند.

سه راهی کلاله در انتظار ساخت پل روگذر کشته و مجروح می‎دهد

به گزارش گلستان 24، سه راهی کلاله یا همان دوراهی معروف، هر ساله شاهد تصادفات مختلفی می باشد که بعضا همراه با جان باختنهموطنانمان می باشد.

بار ترافیکی این مسیر که در جاده بین المللی مشهد - تهران قرار دارد و روستاها و شهرهای منطقه که با افزایش خودروهای شخصی مدام در تردد می باشند، نیاز این مسیر به ساخت پل روگذر و زیرگذر در محل دوراهی بسیار ضروری می باشد.

بسیاری از مردم منطقه از خبرنگاران می پرسند: چرا در شهری مانند گرگان چندین پل روگذر و زیرگذر در مدت زمان کوتاهی برای جلوگیری از مرگ و میر مردم و رفاه شهروندان ساخته می شود ولی در این مسیر که هر ساله شاهد کشته شدن جمعی از هموطنانمان می شود، هیچ پلی ساخته نمی شود؟

علی یکی از کاربران سایت راه اترک که ساکن کلاله می باشد، می گوید: اگر بودجه کم است چرا برای گرگان زیاد است و اگر بودجه هست چرا برای مردم شرق گلستان نیست؟ آیا مردم این منطقه خونشان کمرنگ تر از بقیه مردم می باشد.

مردم امیدوارند مسئولین به خصوص مسئولین استانی و همچنین نماینده شرق گلستان به این نکته توجه ویژه کرده و آن را در دستور کار خود قرار دهند و در اسرع وقت این دو راهی را به پل روگذر و زیرگذر مجهز کنند تا مردم دیگر شاهد کشته شدن و یا ناقص شدن عزیزانشان نباشند.

انتهای پیام/

منبع: راه اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار