در جمع فعالان فضای مجازی گلستان عنوان شد:

تاریخ نگار گلستانی با انتقاد شدید از وضعیت موجود فرهنگی استان گلستان گفت : نمی دانم چرا ائمه جمعه و روحانیت در برابر فسادی و بی بندباری و بی حجابی امروز استان سکوت کرده اند .

انتقاد شدید تاریخ نگار گلستانی از وضعیت فرهنگی استان

به گزارش گلستان 24، غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار گلستانی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر امروز دوشنبه 12 مهرماه در جمع فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد: فتنه 88 زخم عمیقی بر پیکره نظام بود و گناه سران فتنه یعنی کروبی و موسوی نابخشودنی است ، همچنین گناه جریان انحرافی متصل احمدی نژاد ، ملی گراها و سکولارها نیز نابخشودنی است و باید همه این جریانات را به نسل جدید بشناسانیم تا در آینده با چنین مشکلات و معضلاتی مواجه نشوند .

خارکوهی با اشاره به برخی روحانیون که این شبها همان مطالب کلیشه ای و قدیمی را به خورد مردم می دهند ، افزود: جریان خزنده فرهنگی در کشور نفوذ کرده که بی حجابی و بندباری را ترویج دهد و متاسفانه روحانیون ما این شبها در منابر در خصوص این فسادها سکوت کرده و افشاگری نمی کنند .

وی با اشاره به سه قوه مجلس ، دولت و قوه قضاییه گفت : با وجود این همه بد حجابی چرا این سه قوه بخشنامه نمی دهند تا از ورود بدحجابان به اماکن اداری و محل کار خوداری شود .

تاریخ نگار گلستانی تصریح کرد : ما 14 شهرستان در استان گلستان و بیش از 20 امام جمعه شیعه و سنی داریم ، چرا این ائمه جمعه تذکر جدی نمی دهند و چرا در این زمینه مطالبه گری نمی شود ؟

خارکوهی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از نیروی انتظامی گفت : اینکه می گویند جرمها کم شده درست نیست سهل انگاری ها زیاد شده است ، صد دفعه باید زنگ زد تا بر سر یک نزاع مامور بیاید ، فلان جا خانه فساد است و یا در فلان کوچه مشروب فروشی است ، بعد می بینی برخورد هم نمی شود.

این بازنشسته جهاد کشاورزی با انتقاد از تفکری که به دنبال احیای پنبه در گلستان است ، خاطر نشان کرد: هر کار هم انجام بدهیم پنبه به حالت اول بر نمی گردد ، دیگر کسی پنبه نمی کارد و جوانان امروزی دنبال محصولی که چند تا وجین و چند بار آبیاری و هرینه های دیگر دارد نمی روند ، ضمن اینکه پنبه وارداتی با قیمت کمتری وارد کشور می شود .

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد : تورم و گرانی کمر مردمی که با خون خود انقلاب کرده اند را شکسته است ، حدود 9 درصد به قیمت کالاهای اساسی اضافه شده ، آیا اقتصاد مقاومتی اینست که گرانی بکنید ، برنج را از کشاورز 5 هزار تومان می خرند و در بازار کیلویی 12 هزار تومان می فروشند ، مردم دیگر فهمیده اند که هر چیزی که گران شد دیگر ارزان نمی شود .

خارکوهی با بیان اینکه برخی خطبا مطالعه ندارند ، تاکید کرد: توصیه بنده اینست که حداقل کتاب حماسه حسینی شهید مطهری را بخوانید و آن را نقل کنید ، چرا که ما اگر سخنان بروز و منطقی تحویل جوان امروزی ندهیم ، او امام حسین (ع) را از بی بی سی فارسی و صدای آمریکا طبق القای هدفدار آنها می شناسد .

وی عنوان داشت : برخی اشعار مداحان ما بار معرفتی ندارد حتی محمود کریمی که تلویزیون را قرق کرده با 4 کلمه و بازی با کلمات سر همه را گرم کرده است ، اینکه امام حسین(ع) را محدود به تشنگی و لب عطشان و حضرت ابوالفضل را منتهی به مشک بکنیم جفا در قیام عاشورا و حقایق آن است .

این منتقد وضعیت موجود اضافه کرد : این گلایه از صدا و سیما وجود دارد که چرا در فیلمهایی که پخش می کند هر چی کلفت و برده است نام آنها را رقیه و زینب و ... می گذارند و هر چی آدم به اصطلاح با کلاس را آزیتا و شیدا و ... ، آنوقت انتظار داریم نسل جدید اسم بچه های خود را فاطمه بگذارند .

 خارکوهی در پایان به فعالان فضای مجازی استان و آنهایی که درد ارزشها و انقلاب را دارند توصیه کرد: وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و مسائل اصلی و دغدغه های مردم را رصد کنند و در بیان حقایق به هیچ وجه مصلحت اندیشی و کوتاهی نکنند که در آینده مسئول خواهند بود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار