برخی کانال های استان گلستان در فضای مجازی از حضور قریب الوقوع فانی به گلستان خبر می دهند.

فانی در گلستان به دنبال چیست؟

به گزارش گلستان24، به نقل از کلاس بیست، در حالی که هر روز فردجدیدی به متخلفان و بازداشتی های صندوق ذخیره فرهنگیان اضافه می شود و نمایندگان موافق استیضاح فانی همچنان برطبل مخالفت با وی می کوبند، فانی به استان های شمالی سفرکرده و در برخی محافل رسمی نیز حاضر می شود.

اما این بار فانی بعد از مازندران قصد سفر به گلستان را دارد، استانی که یک نماینده مستقل و نزدیک به اصول گرا و یک نماینده اصلاح طلب پای نامه استیضاحش را امضاء کرده و مصر به آن هستند.

یکی از کانال های اصلاح طلبان استان گلستان خبر سفر قریب الوقوع فانی را بر روی خروجی خود قرار داده است.

به نظر می آیدعلی اصغر فانی که دوستی دیرینه ای با محمدی رادو مشاور خود دارد برای دیدار با وی که دهه محرم امسال را در موطن خود حضور خواهد داشت به گرگان بیاید.

اما ازطرفی می توان بیان کرد وی برای دلجویی از نمایندگان مخالف و مذاکره با آنان نیز قصد سفربه گلستان را داشته باشد.

از آنجایی که چند ماه گذشته آموزش و پرورش گلستان نیز همچون وزارت متبوعش درگیر حواشی فراوان و فعالیت های ضد و نقیض و جابه جایی هایی بوده است، به نظر می رسد، وزیر آموزش و پرورش در کنار محمدی راد وسایر دوستان قدیمی بخواهد آرامش نسبی برای استان به ارمغان آورد.

البته استان گلستان از سیاسی ترین استان های کشور لقب دارد و جابه جایی های مدیران آن نیز پیش از آنکه از روی تخصص و کار آمدی باشد با فشارهای سیاسی انجام می شود، از اینرو هرزمان باید منتظر جابجایی هایی بود.

حال باید منتظر ماند و دید وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفرهای دوره ای اش به استان ها در گلستان چه برنامه ای دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار