چالش انگیزی رسانه معاند در شرق گلستان :

به دنبال ضرب و شتم تعدادی از دانش آموزان مقطع هشتم متوسطه شهرستان کلاله، رسانه معاند و بیگانه بی بی سی به دنبال ماجراجویی در این شهرستان بود که با هوشیاری خانواده‌ها تیر فرافکنی این رسانه به سنگ خورد.

ماجراجویی بی بی سی (BBC) در کلاله / تماس با خانواده دانش آموزان کتک خورده برای فرافکنی

به گزارش گلستان24، همانطور که انتظار می رفت و طبق روال گذشته، رسانه های بیگانه همچون بی بی سی برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده خود در ایران، این بار نیز دست به ماجراجویی در ایران زد و به موضوع ضرب و شتم تعدادی از دانش آموزان توسط یک معلم پرداخت.

چالش انگیزی رسانه معاند

این رسانه که در تفرقه انگیزی و ایجاد اختلاف در بین مذاهب و اقوام، ید طولایی دارد این بار بدون اطلاع از موضوع در خروجی درگاه‌های رسانه ای خود متن خبری سایت ایرنا مبنی بر بررسی ضرب و شتم دانش آموزان کلاله ای توسط یک معلم به علت دیر آمدن به مدرسه را، قرار دارد.

اما این رسانه برای تحقق اهداف یاد شده تنها به بازنشر خروجی رسانه ایرنا اکتفا نکرد و با همکاری برخی همسوها خود در داخل این شهرستان، به شماره تماس خانواده یکی از دانش آموزان مورد ضرب وشتم قرار گرفته دست یافته و با این خانواده تماس می گیرد و از آنجایی که خانواده های ایرانی شناخت کاملی به این رسانه معاند دارند و این رسانه را محرم خود و نظام نمی دانند، جواب قاطعی از سوی این خانواده مبنی بر عدم پاسخ به پرسش ها را دریافت می کنند.

گفتنی است اولین خبر منتشر شده در رسانه های فضای مجازی 1395-07-21 راس ساعت 23:26:41 بوده و این در حالی است که این رسانه (BBC) در همان روز و در ساعت 14 تا 15 با این خانواده تماس گرفته است و این حاکی از این است که این رسانه تفرقه برانگیز قبل از رسانه های داخلی پیگیر این اتفاق بوده؛ اما نکته ابهام برانگیز این موضوع این است که این رسانه از چه کانالی به این خبر و شماره تماس این خانواده دست یافته است؟

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار