تحویل اشتباه دارو توسط داروخانه مقابل بیمارستان طالقانی گرگان باعث به کما رفتن 9 روزه ابوالفضل نوزاد سه ماهه گرگانی شد .

تحویل اشتباه یک دارو نوزاد سه ماهه گرگانی را به کما برد / کمای 9 روزه ابوالفضل در بیمارستان طالقانی گرگان+تصاویر

به گزارش گلستان24، درست در هفته ای که بنام دارو و سلامت نامگذاری شده متاسفانه تحویل داروی اشتباه یک داروخانه به یک خانواده و مصرف آن باعث کمای 9 روزه ابوالفضل نوزاد سه ماهه گرگانی شد.

علیرضا نوری پدر این نوزاد در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با تشریح این حادثه دردناک گفت : 18 مهرماه بود که ابوالفضل دچار سرماخوردگی شد و خانم من ، او را برای مداوا به بیمارستان طالقانی گرگان برد .

nnnnoori01

بعد از اینکه دکتر معصوم نیا ابوالفضل را معاینه کرد برایش نسخه نوشت و خانمم با توجه به اینکه داروخانه داخل بیمارستان طالقانی شلوغ بود ، برای گرفتن دارو به داروخانه دکتر حسام که بتازگی مقابل درب اصلی بیمارستان طالقانی راه اندازی شده ، مراجعه کرد .

در این داروخانه گویا دارو را به اشتباه دادند که ما متوجه نشدیم و بعد از اینکه به خانه رفتیم و دارو را به بچه دادیم که حدودا ساعت 12 شب دیدیم بچه بالا و پایین می پرد و دچار تشنج شده که ما دست و پایمان را گم کردیم و داد و فریادراه انداختیم که در این بین همسایه های مان نیز جمع شدند .

بلافاصله مجددا به بیمارستان طالقانی مراجعه کردیم و حدود ساعت 4 و نیم صبح بود که ابوالفضل به کما رفت و الان حدود 9 روز است که نوزاد سه ماهه ام در کما بسر می برد و هنوز نتوانسته ام چشمان قشنگش را ببینم . ابوالفضل اکنون در بخش ICU بیمارستان طالقانی بستری است و ضریب هوشی وی در دو روز اخیر به 12 رسیده است .

652635

علیرضا نوری ادامه داد : بعد از اینکه بچه ام را به طالقانی بردم پزشکان گفتند که دارو اشتباه خورانده شده و من نیز به داروخانه دکتر حسام رفتم و موضوع را گفتم . آنها ابتدا انکار کردند و گفتند که باید دارو و نسخه را ببینیم . بعد از اینکه دیدند به اشتباه خودشان پی بردند و پرسنل داروخانه را اخراج کردند .

در این مدت مسئولین بیمارستان طالقانی نیز جواب قانع کننده ای به من ندادند و من نیز به بخش دارو در دانشگاه علوم پزشکی گلستان رفتم و از این داروخانه شکایت کردم ، دانشگاه دارو را از من گرفت تا بررسی ها را انجام دهد.

اینطور که نتیجه ها نشان می دهد گویا داروخانه بجای قطره ، اسپری داده که مخصوص کودکان سه تا 6 ساله است اما فرزند من سه ماهه است و بایستی یک داروی مخصوص داده می شد.

علیرضا نوری 22 ساله اهل گرگان ساکن کوی محتشم دارای شغل گچ کاری است ، او این روزها در تب دیدن دوباره فرزندش می سوزد ، فرزندی که گفته می شود ضریب هوشی اش به 12 رسیده و کمی بهتر شده و تکانی هم به چشمانش داده است .

این پایگاه خبری آرزو می کند ابوالفضل و ابوالفضل هایی که اینچنین در بستر بیماری هستند هر چه زودتر بهبود بیابند و در کانون گرم خانواده حاضر شوند .

775533

nnnnoori

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار